stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, February 08, 2009

tag by cik teha

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
henpon,kicap(cap kipas) && leptop
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
topup && makanan
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
dirumah sendiri lebih afdol
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
insyaallh smpai baju pengantin dahulu,nden beranak &den cucu. kahkahkah
5. Adakah anda dilamun cinta?
hmm,mybe kot!
6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
restoran bestro nasi lemak kapar kot
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
majalah YEZ!! kot
8. Apakah nama penuh kamu?
siti azila binti haji mohamad aini
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
0pcozla mak. coz mak sahaje y paham aty anak die y ngade2 nie
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
geng in mespes la :]
11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
- teha
- seha
- syaza
- eika
- fana
- wanie
- zaty
- aten(twins)

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
HOHO! saya sungguh malz. mak saya cuci kn pakaian saya
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
mne-mne pon boley. jnji duet poket penoh $$$$
14. Pelukan atau ciuman?
due-due mahu meyh ((",) *agak gedik erk*
16. 8 perkara yang amat saya gilai
- duet
- leptop(utk on9 smpai muntah)
- tido
- snap&snap
- E
- N
- T
- A

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- aneh
- ya ampun
- isyh.isyh adooyaiii
- makkkkkk!!!!!!!!!!! abah!!!!!!!!!!!!
- bie! jeng.jeng.
- kenape! why?
- haaa?
- (y len aty kate la)hoho

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
- Yakinlah Aku Menjemputmu
- Kembali Pulang
- taman astakona
- titian hasrat
- Hot N Cold
- ost awan dania
- Selamat Ulang Tahun Sayang
- Sampai Menutup Mata

20. 8 orang yg kamu mahu tag ?
1. nana
2. fana
3. aten
4. adek ijah
5. ateyn
6. leeya
7. syue
8. adek qiba

1 comment:

im dyla(: said...

zila pn ske mkn kicap? yeyey xD