stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, May 21, 2010

sale at watson's


mesti korang plek kn, why tibe-tibe aku nak update bende nie kat blog aku ?
urm, jawapan nye;- mybe nie last promosi yang bersame aku pade bulan ini dan saat-saat aku bersame warge-warge watson's sudah suntuk, tinggal sebulan sahaja aku bersame mu rakan-rakan watson's, myteam watson's kapar(m204) and kedai watson's tercinte,
thnx kat you all, coz berjaye mengajar diriku erti bedikari, :) so, sweet! surat resign akan muncul di tangan manager ku, pada 1june2010. dan aku akan berakhir di watson's pade, 30june2010. sekian, imissyou alll.

20mei2010, aku full. and dalam mase ak full, ak buat semuenye, ak xmenanti pade hari esok, ak nak buat semue, xkesah la panjat ker, whateverlaaa ! janji ak puas coz dapat buat semuenya pada bulan ini punye promosi, yang start 21mei2010. beramai-ramaila datang ker watson's ok.

3 comments:

+h!d[@]yah+ said...

promosi smpi bile nie???

cik zila said...

22june2010

eik`S noName said...

watson..i`m comming...hehe