stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, June 18, 2010

*2*arwad dari cik joyah =)


silap tu, miss lol :)

a) Adakah anda happy sekarang?
-; sekarang ? semalam happy tahap gaban la, tapi hari nie kuranglah sebab segugut pastu myhoney tak sehat. :| so saddd.

b) Kenapa anda happy?
-; tak happy cam malam la, segugutt!!

c) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
-; dating dengan myboyfriend dan dating dengan parents.

d) Adakah anda menerima tag?
-; kadang-kadang jugaklah, tapi kadang2 tu padat. hehe

e) Nyatakan warna yang anda suka?
-;
i) pink ii) white iii) purple
iv) black v) green

f) Beritahu 9orang yang anda mahu tag.
-; malas nak tag boleh tak ? hehe!
tp saya nak tag kepada yang telah singgah blogger saya sekarang.

g) Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
-; saya bersyukur kerana kenal anda di blogspot ini. sekian

h) Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
-; alhmdullah saya bersyukur apa yang saya ada.





a) Apakah nama blog anda dan mengapa anda memilih nama itu ?
-; ONLY ME (: why ? haha, entalaa. mybe sebab tentang diri aku kot. noktah!

b) Apakah nama link anda dan bagaimana boleh tembul ideal untuk menamakannya seperti sekarang ?
-; http://zilasweet.blogspot.com sebab ? yang bual blog nie bukan zila, tapi adek angkat aku dulu, then die main hentam jerlaa. so, malas nak tukarla. tu jerr.

c) Apakah method penulisan blog anda ?
-; cam biasa, entalah. aku tulis kalau aku rase rajin dan nak sangat taip laju-laju.

d) Pernah rasa nak hapuskan blog anda ? sebabnya ?
-; oh tidakk! sebab blog nie 1tmpt luahan, hehe

e)Pernah tak keluarga anda membaca blog anda dan apa kata meraka ?
-; urm, not surelaa. coz kakak aku jer yang selalu adap lappy nie, mybe die ada bace kot. huhu. tapi die tidak berkata apa-apa pun.

f) Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini..?
-; kurang paham soalan la cik joyah :D sorry!

g) Bilakah anda mempunyai blog ?
-; sejak saya bersekolah menengah iaitu, pada bulan8/2008. dan memang sebalum nie ada blog camnie, tapi ade orang delete. but not sure sapa. :{

h) Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?
-; soalan yang aneh tu wehh, urm. manalah aku tahu, mybe someone yang aku hangen dulu-dulu kot. name ? secret!

i) Apakah perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah @ IPTA&IPTS ?
-; hoho, sekolah dulu penahlah, dieorang suka.

j) 10 orang untuk ditag
-; malas la nak tag orang.

No comments: