stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, June 15, 2010

chatblog ?

siapalah hamba allah yang mulia dan sebaik mu wahai manusia.
adakah engkau seorang manusia yang mempunyi sifat "dengki atau iri hati" ?
kenapa kau sangat suke menaip something kat chatblog aku nie, ?

sebab engkau kenapa nya ? (-.o) boleh aku tahu, sebab aku tak tahu sapa engkau dan, kau nie dari planet mane, aku minta maaf kalau-kalau aku nie ganggu atau terganggu keluarga mu, wahai manusia. atau engkau ini tiada nama di dalam surat beranak ? atau engkau nie anak L*** N**** ? ya allah, ampunkan dosa hamba mu ini, kerana beliau tidak akan puas akan belaku sekarang. berila ruang dihati beliau.. _amin_
.
.
.
.
.
saya tidak berkata hati saya mulia wahai hamba allah yang satu ini, tetapi saya memuliakan seorang gadis yang dulu suke berhasrat dengki, dan kini sudah bertaubat. saya memaksudkan beliau la gadis yang mulia. kan ku gelar "adik S" :)

terima kasih atas kesudian membace blog saya, cik zila
jam: 1:50am

9 comments:

pinkacid said...

mmg manusia ske berdengki..
i pun da kne..smpi kne santau..
so, kite just diam jela sbb org dengki ni sbggup buat ape saje..
t8 care =)

cik zila said...

yup :)
thnx yanie. i pun dalame diam kan diri. but now pon diamkan diri gak. haha. just saje nak kasi hamba allah tu rasa sikit atas perbuatan nya. <3
take care too yah!

Fida Jai OWN said...

who was tht coward ? fy ada dapat mcm ni . but ayat lain .
' aku bukan nk kawan dengan kau pon'
siap tulis nama 'Hamba Allah' .
igt kan dia berani nk muncul . da stegh thun . but still tak jumpa siapa dia . inilah manusia yg tak reti mengakui kesalahan .

DILA is AZIE said...

manusia memang x lari dari sikap dengki. papepun, relax ye zila. :)

cik zila said...

Fy:-
biasela, manusia. mane penah puas dengan ape yang dibuat. but now kite relax sahaje.

cik zila said...

Fy:-
biasela, manusia. mane penah puas dengan ape yang dibuat. but now kite relax sahaje.

cik zila said...

Dila;-
yup dear (: zila cool lagi nie, sabar itu separuh dari iman, hehe

Fida Jai OWN said...

yeah . relax jew . lagi layan , lagi dyorg syok kan . eh , btw , tu fav song i . hahaha

cik zila said...

yup (: relaxx. huhu