stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, June 04, 2010

Lelaki

Lelaki ?
kenapa dengan kau nie ?
aku dah taknak jadi untuk kali kedua,
pada perhubungan aku dan pasangan aku,
kenapa tiba-tiba kau muncul ? kenapa ?
aku tidak perlu kan lelaki lain muncul kat hidup aku sekarang,
mungkin kau sudah salah cari perempuan kot.

Lelaki,
kau pergilah jauh-jauh dari aku,
aku sayang pada seorang sahaja,
aku sudah bagi tahu status aku weh,
tolonglah faham keadaan aku sekarang,
aku baik kepada semua orang,
tapi aku taknak la kau memikirkan benda lain,
aku anggap kau seperti adik aku sendiri,
tapi why? kau tak boleh anggap aku nie kakak!
sebab aku nie kecik ? omg's! cume hormat lah weh.

Lelaki,
kau tidak boleh tahu semuanya tentang aku,
sebab aku sudah berpunya,
tapi aku tidak suke bile kau hantar
message yang sebegitu,
kepada aku, aku melayan kau sepertu adik beradik.
aku meminta maaf nya, tolong jangan ade perasaan kepada ku.
sekian.


No comments: