stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, June 12, 2010

♥Mengukur Personaliti Wanita♥

Dari cik fawa kepada cik zila :)
terima kasih yer cik fawa coz nak saya merasakan bende nie bersame-same awak. terharuuu sangat, bile awak tag kepada saye, ♥♥
__________________________________

berapa kah umur awak pd hari ini??
17 tahun 5bulan17hari

Selalu tak buat majlis hari jadi dan jemput kawan2??
tingkatan5 :)

Awak suka membeli-belah??
opcoz laaa. tapiii kene shopping sorang2! grrr

Awak selalu membeli barang berjenama atau tidak??
jename ? haha. tengok duet dalam poket. tak suke belagak.

Adakah awak seorang yg menjaga kecantikan wajah??
itu semestinya. wajah first orang pandang :) hehe! sentiase menjage muke if pon tak bermeka-up.
janji cuci muke itu penting.

Apakah jenama produk kecantikan yg anda pakai sekarang??
Pencuci muka+toner+krim
- simplysiti(C BRIGHT)
Lotion
- J&J body care(pink), & vaseline
Powder
- simplysiti(natural beige)
lipstick
- simplysiti, sikygirls & mybelline
Blusher
- simplysiti & elinto
Eye liner
- simplysiti, elinto, sikygirls & secret
Shampoo
- head&shoulders

Jenama tuala wanita yg awak guna??
intimate, dan sofy

Apakah barang yg awak suka kumpul??

handbags dan wallet

Adakah awak mempunyai komputer riba sendiri??
ada, haha. tapi share-share dengan mysister lol, mybe dis years gak kot dapat lappy sendiri,
abang janji mahu belikan, ahaks :) waitinggg.

Kalau ada jenama ape??
sony vaio and hp lappy

Nama Komputer riba awak??
nama ? plek plek laa.akan dibuat 20tahun lagi kot. huhu

Mengikut perkembangan terkini..
apakah jenis telefon bimbit dan komputer riba yg terbaru..
dan andai kata mempunyai wang sendiri..
apakah pilihan anda tentang dua barangan di atas??

h'phone yang tengah idam-idamkan, h'phone "blackberry" and lappy "sony vaio" tapi tu semua insyallah. :)

Adakah Anda seorang yang penyabar untuk menjawab soalan berikutnya??
setakat nie boleh tahan sabar laa. tap banyak sangat la soalan nyee. aduhh!

Awak seorang yang berkeyakinan terhadap diri sendiri atau org lain??
mestila kat diri sendiri, =)

Adakah awak pernah bekerja??
pernah, at watson's personal sdn.bhd . pekan kapar,klang,selangor.(m204)

Awak berpuas hati dengan kerjaya anda??
alhamdullah setakat nie ape yang saya ada, saya rase cukup tapi kalau boleh saya nak lebih dari ape yang saya ada sekarang :)

Andai kata awak mempunyai pilihan untuk memilih kerjaya lain..
apakah kerjaya yang awak akan pilih??

jadi seorang photography yang berjaya suatu hari nanti. "insyallah"

Apabila waktu lapang..kemanakah tempat yang awak akan tuju??
saya rase waktu tu lapang ataupon okey, saya pergila. janji tenang.hehe

Buku apa yg awak suka baca??
buku ? aduhai, tengok keadaan la. mood baik, bacelaa. tapi buku yang tak sepatutnyala. haha,
majalah-majalah jerlaaa.

Perkara pelik yang awak penah buat??
cekodok dengan colgate. style tak ? haha.

makanan atau minuman yg awak alah??
soya, tebu and susu. sungguh saye tak suke.

Andai kata awak ingin menjadi super hero..karakter mana yg awak akan pilih??
entalaa. jiwe jiwang lol. supering boleh. haha

Dalam lingkungan 100%..agihkan mood awak dalam peratus tersebut.
50 gembira
20 sedih
30 geram

Antara kaya dan miskin..manakah lebih selesa bg awak??
bagi saya semua selesa, janji hati kite nie kaya dengan kebahagian hidup :)

Lelaki Idaman Hati??
mungkin seperti lelaki yang saya kenal sekarang, merasakan semua nya ada pada dia. terharuu. if pon da banyak kali couple. fuyooo.

Pernah memarahi orang sesuka hati , menyimpan dendam dan pernah di aniyai??

Marah
- pernah, sebab dia pernah berkata. yang saye minat dia. "uwekk" muntah aku wehhh.
Dendam
- pernah la kot, tapi malas la nak dendam, cam dose jer, baik berterus terang dari mengutuk belakang-belakang. betol tak ? hee
Aniaya
- ya allah, tuhan jer yang tahu keadaan aku setakat nie! ada sahaja yang mendengki. insyallah aku boleh tenang dan menghadapi dengan manusia-manusia ini.-amin-

Komen awak tentang di atas??
semua orang ada perasaan diatas, tetapi ini belaku sebab sebab emosi manusia. (:

Soalan terakhir..luahkan apa yg terbuku difikaran awak tentang hidup..
kalau di beri pilihan..apa yg awak ingin buat dan ubah tentang hidup...

saya, urmm. saya nak luahkan ape yang saya hadapi pada saat-saat ini, saya rase terganggu dengan ape yang belaku sekarang, tapi saya tak tahu ape bende itu. sebab saya sekarang telah dalam 1 ape entalaa. nak pk, jugak laa. coz bende nie cam tengah dalam permainan hidup. semua sebab dengki dan mendengki. e'ee! tak suke sangat lol. camlah saya nie ganggu dieorang, padahal, dieorang menganggu hidup saya sekarang. mybe sebab-sebab tak puas hati kot, entala. manusia kan, if di tegoo. mne boleh terima. kan diri dieorg tu baik dan beriman. biarlaa. diri dieorg kan, saya tak masuk campur. saya tak penah nak dendam kat orang-orang nie. cam budak kecik-kecik jer, aduhhh weh. malu la sikit. makin hari makin tua laa.

sedar diri ok. cara korang nie cam suke berfitnah jer. ish ish, mak ayah anta sekolah. da jadi pandai, tapi jangan la belagak cam bagus sangatt. urm, luahan setakat nie jerlaaa. yang aku hadapi sekarangg. :|

bagi hidup saya pulak, saya nak berjaya dalam hidup, bio la orang nak kate apepon, janji saya tak menganggu atau tergune duet family dieorg. fullstop!! dan saya akan tekad untk menjauhkan orang-orang yang sangat-sangat belagak itu. plzz lol. dan saya akan bersabar dengan dugaan yang akan datang.

akhir cerita ini,
saya tak suke bergaduh atau bermusuh, tapi jangan mulakan dulu. kang ada gak yang masuk hospital sakit jiwa. sekiannn

Saya nak soalan ini akan ku beri kepada:
Teha
saye memberi kamo, sebab kamo kawan baik saya.

No comments: