stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, June 14, 2010

mulia (:

aku menerima satu message dari someone yang selamani suka "dot dot" dengan aku. tetapi aku mulakan hairan sebentar, tapi hati fikiran aku still tertanya-tanya. kenapa nya ?

message details:-
From:
someone(girls)
+60*********>
Subject:
salam, zila. Um aku na mntk maf at ko ........-
Date:
13/06/2010
Time:
8:00PM

alhamdullah, hati manusia sebenarnya lembut seperti kain sutera.
aku nie hamba manusia yang biasa, aku sentiasa maafkan semua orang,
kalaupun orang lain menbenci ataupun papajer :) still boleh terima kawan, sahabat, atau teman.

semua orang hendak berkawan kan, ? so. jauhilah diri dari sifat "mendengki" yer,
untuk someone," saya maafkan awak dalama, cuma saya malas nak melawan sebab awak tu penuh emosi, so, baik saya diam sahaja. tengok sekarang, awak mesti nak kawan dengan saya kan. tak ada orang pun kata "ramai yang tak suka kawan dengan kau" tetapi semalam, aku baru tahu, ramai yang nak kawan dengan aku. haha, dont jeles ok. "

berbaik berpada-pada, dan mendengki tak kemana-mana pun. betol tak kawan-kawan ?
semoga kawan-kawan saya berjaya dalam hidup. :) zila love all friends.

No comments: