stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, July 24, 2010

bermusim kononnya,

Apa ini cik zila ? enta.enta. whateverrrr! saja nak letak tajuk kali nie " bermusim kononnya ". kalau diekotkannya, memang ada bermusim-musim ini tapi apakan daya! badan ini masih kering a.k.a keding. (naik la badan ku ini) cepat naik oke. huhu, bukan nak apa pun, cuma naiklah sedikit kasi "NORMAL" aduhai, sungguh sedih bila ramai kata (tidak cukup vitamin C). macam mana ini siti azila oit ? jawapan sentiasa bermain difikiran,---- terus berfikir dengan hati yang tenang dan tabah.
___________________________________________



cerita hari jumaat 23julai2010;-
disaat pagi jumaat yang agak nyaman dan tenteram, aku atau diri ku telah bagun pada pukul 5:55am, sebelum jam di henpon berbunyi aku sudah bagun dengan senyum pagi, "SELAMAT PAGI SABAK BERNAM" kenapa kenapa ? sebab masa tu masih di sabak bernam, belum pulang kapar lagi. dikeranakan oleh kelas yang ada pada hari itu. iaitu kelas cik azema & puan marziah. pejabatan komputer & asas elektrik. tamatkan kelas ini sebelum pulang ke kapar pada petang jumaat, iaitu bermula kelas dari 8:00am hingga 12:30pm. jadual sepatutnyaa, tetapi kerja pra amali kelas kami cepat siap, kami terus pulang pada pukul12:00pm, disamping selit-selit cerita ini. urm, hostel aku mempunyai banyak adik-adik, salah seorang adik aku tu telah alami "sesak nafas" papapon aku telah menyelamatkannya. alhmdullah, dengan cara pantas aku terus keluar kelas,

nasib baik kelas abis cepat, amin-amin* terima kasih tuhan, aku sesungguhnya menolong hamba-MU ini, dan aku terus kasi tahu kawan kelas aku, dia bawak krte, trus lah pergi dengan dia. terima kasih "encik erie" akan ku kenang jasa mu itu, "FULL LOVE" urm, terus gerak ke hospital besar tengku ampuan jemaah sabak bernam. dan ditahan diwad kecemasan selama 3jam. aku terus menunggu "cik atiqa" diluar wad kecemasan. alhamdullah semua selamat dan sejahtera, "amin"
___________________________________________




hari nie sabtu kan ? sepatutnya nak update tadi lepas balik dari hostel sabak bernam, tapi apakan daya! balik rumah terus bersiap-siap untuk ke ??? kononnya mahu ke "club lancer GT2.0" tetapi abang ku merasakan malas sungguh mahu pergi. Jadi membuat keputusan ke jusco bukit raja, untuk menonton wayang, cadangan semua dikeluarkan oleh mysister, "cik eryn" jadi teruskan sahaja perjalanan, aku cuma mengekori abang & kakak ku ini kemana-mana, kalau pon keadaan badan ku merasakan penat plus plus urat sakit-sakit.

harapan dan terus harapan ini semua tidak berjadi, terus ke "I-CITY" sebab ? saja-saja nak getik-getik pergi sana, sudah lama tidak pergi I-CITY, banyak yang berubah. dalam masa yang sama, aku nangtok tahap orang yang tak pernah tidur 2 3 hari tahu, COBAANNNN!!! dan diteruskan dengan aktiviti makan, di mcd setia alam! papapon aku mamau sampai mcd setia alam, sebab ? aku tidur didalam kereta dari shah alam sampai setia alam, biasalah. penat kott!

No comments: