stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, July 12, 2010

Perhatian,

Perhatian, perhatian. kemungkinan selepas ini jaranglah aku nak berkongsi cerita bersama-sama friend blogger, sebak plak nak tinggalkan blogger ini. urm, papepon "wish me good luck" okey. aku tekat kat diri aku kesana untuk belajar dan mulakan hidup bujang. hahaha, parents jauhh, so, kenalah berdikari. aiseyhhh, aku taip nie macam aku nie tak balik rumah jer. aduhai, kang free aku update lah kat rumah sewa aku tu haa, online pon boleh. wifi kat sana senang cari. (0_0) wifi yang dicari ha, ish ish apa la kau nie zila. belajo tahuuu ? tahu!

insyaallah aku boleh menghadapi untuk hari permulaan pada 13july2010. "kuatkan semangat cik zila" cayoooo cayoooo! harap-harap kuatlah semangat aku nie, ala, aku kan peramah. insyallah aku boleh sekepala dengan semua student at kolej aku tu. jeng jeng, akan start dengan pemalu dan selepas 10mint, akan pekak telinge orang-orang kat sana. hahaha. waiting sabak bernam,

harapan aku, boleh ubah sikap yang lagi UP, taknak DOWN okey. akan bersungguh belajar demi mak abah,family dan diri aku sendiri. insyallah. itu sahaja yang hendak ditulis pada saat ini. harap ketemu lagi di waktu yang tak sama, sekian terima kasih.

kerjayaan ada pada usaha dan diri sendiri,
iloveyou.

5 comments:

tehafatihah said...

sayangg jaga diri ok

tehafatihah said...

sayangg jaga diri ok

Azila Aini said...

teha; okey <3 thnx mydear. akan merindu mu

Ct NuRJaNNaH said...

senang2 dtgla tg malim ye
:)

Azila Aini said...

hehe, :) insyallah