stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, July 29, 2010

puasa ? 09:30am


Funny a.k.a kelakar bila memikirkan balik kejadian pagi tadi, OMG! kenapa lah boleh terjadi kan kan, CIK ZILA super super crazy.. ish ish, pada awal 04:30 aku telah niat untuk berpuasa ganti, tetapi hajat tidak sampai ke petang kerana diri ku lemah, disebabkan aku tak makan nasi bila sahur tadi pagi, aku cuma makan biskut dan air sahaja, "tak keyang pun" dalam kelas da merasakan kelaparan dan lemah satu badan. mmber-mmber kelas pun suh "buka jer zila" dalam hati masih kuat untuk puasa tu.

akhirnyaaaa, membuat keputusan untuk buka jua. tetapi kena call mak and kakak dulu. ahaks, dieorang pon kata "OKEY" aku pon terus oder air, aiseyhhh! dengan niat buka puasa, hehehe. maluuu! "bismillah" urm, kenangan! tak pernah puasa separuh jalan kot. first time!

whatever, aku cantik! ada aku hairan ? hahar, "saya suka perasan" teman-teman kelas sks 1A semua da tahu perangai aku. aku jujur tahu! dan senior-senior aku pon tahu. hahar, LATAK! aku suka buat hal aku sendiri, "shoh,shoh tepi jauh-jauh" aiseyhhh. lalalalala.

selepas makan sarapan nie, terus dapat 1text dari dak kelas gak, "zila naik cepat, kelas da mula" dengan pantasnya, aku terus berlari. aiseyhh! kelas awal plak start, dgn tak sopannya yer lari. kahkah, sorry orang yang kena langgar dengan aku tadi kat kolej, nak cepat!

2 comments:

tehafatihah said...

zila teha lagi teruk
puasa ganti lagi 3hari nk habes dari isnin smpai rbu puasa smpai kul 2 aje
arrgghhhhhhhhhhhhh.

ibu bising

Azila Aini said...

hahar, :) biasala tu! chill