stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, July 08, 2010

Puasa ganti ke-2

Selamat Berpuasa kepada yang berpuasa pada hari khamis,
sungguh berkat puasa kita hari ini. insyallah puasa kita hari ini kerahmati
oleh ALLAH S.A.W.. Tak kisah lah niat puasa apa hari ini, janji kite ikhlas untuk berpuasa.


saya cik zila ingin mengucapkan selamar hari khamis, huhu. OMGS!
saja nak ucapkan kat geng follow saya, saja nak berkongsi dengan kawan-kawan.
saya berpuasa untuk hari ke-2. banyak lagi perlu ganti, insyallah kalau tak sempat dirumah. saya mulakan ganti puasa dikolej. belajar puasa sendiri. kang bulan ramadha pon saya akan berpuasa dengan raka-rakan kolej saya. jadi, mulakan dengan azam. huhu. ada lagi 7hari lagi, insyallah habis lah hutang saya sebelum ramadha. dosa kalau tak ganti. *amin*amin*

4 comments:

Fida Jai OWN said...

I hve a photo like those. Haha. Lain sket lah

Azila Aini said...

:D hehe! lain ? biasala. hidup kene lain2 wrne kehidup. baru betol namanya kehidupan. hahaha

lolita said...

saye last year da bess gnti daa..
huhu
awk !
chaiyook3 !!
huuu

Azila Aini said...

lolita;-
wahh. bestlah da abis :) saya jer belum jelaskan, harap2 settle la hutang ini.