stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, July 25, 2010

pulang ke hostel sabak bernam

macam biasalah, setiap minggu kot aku pulang kapar nie. tapi kemungkinan 1day tak mungkin kot aku balik. sebab asgmnt kompem banyak. hari-hari balik kang, macam mana plak kan. dalah kerja semua group. so, kenalah stay sana jugak. if boshan, baru balik kapar ini. huhu. hari nie minggu kedua aku balik kapar, mungkin lepas zuhur aku akan bergerak ke sabak bernam. dengan niat mahu siap kan kerja asas komputer kelas puan marziah. aiseyhhh, tenang! insyallah petang ini siap. sekiaan, hehe

acara aku balik rumah nie, aku suka mengangkut semua baju-baju aku. rasa da banyak baju aku kat hostel da rasanya, grrrrr. biaselah tu. baju kurung semua aku angkut. aku sukaaa, huhu. urm, sebenarnya hati aku dah tak beberapa nak tenang, tapi aku kuatkan semangat untuk aku belajar. aku KUATKAN SEMANGAT! kemungkinan semua nie dugaan dari tuhan, aku sentiasa menerimanya, (o_o"))

itu sahaja update pada hari ini, akan update bila aku free dan rajin kelak. terima kasih sentiasa singgah blogger aku nie, page blogger aku sudah berubah, gelap dan gelap.urm,

p/s: cinta datang dari Allah SWT. aku cuma hamba yang lemah.

6 comments:

kay said...

sbr je la..
dlu org stdy kat poli sabak..
mmg agak mmbosankan sane..

Azila Aini said...

yerker ? oke :)

eik`S noName said...

life must go on...hehe

Azila Aini said...

:)

Fida Jai OWN said...

salam . wahh . ma fay songg.

bitter heart btter heart... yeahhhh .
hahhaha

Azila Aini said...

hahar