stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, July 09, 2010

Shopping time,

Mulalah satu cerita mahu dikongsi, penat satu hari shopping. haha, yang aku kata urusan tu, memanglah aku settlekan urusan dulu dalam pukul 10:30am, urusan dibank. teman mymother settlekan urusan jap, then, singgah-singgah la ATM maybank, grrrrr! yipiiiii. gaji sudah masuk, jadi, membuat keputusan untuk terus keluar shopping. kepala dah FULL fikir nak beli tu ini, hahaha. macam-macam merapu time drive, tapi mak stay sebelah aku, diam. haha. follow jerlah anak dia sorang nie, dalama tak shopping, jadi gelupo plak bila nak beli apa yang di idamkan nie,

Drive terus ke shah alam, pergi makan kat area UITM. then, terus pergi alam sentral. usha-usha "mac make-up" pergi sana semata-mata mahu beli "mac" nie jer. hehe, so, puas pusing 1mall tu, akhirnya jumpaaa. hoho. mata terus bersinar-sinar terus, poket penuh lagi nie. huhu, aku pon belilah sebahagian barang "mac" nie, barang yang make-up aku yang da abis tu. settle "mac make-up"

Teman mak pergi nagoya. cari kain untuk raya, haha. tapi bukan untuk raya pon. saja-saja nak membeli kan kan, sekarang elok pakai baju kurung, *tibe-tibe alim* plak. NO lah! just ask, kehkeh. aku pun merasakan boshan bila tengok kain tu, aku keluar usha-usha baju plak. tapi tak beli pun, just usha. coz tibe-tibe ngntok. huhu. pas selesai memilih kain, keluar alam sentral. terus ker jusco bukit raja.

Jusco bukit raja plak ? haha, shopping sakan lah kat situ, beli seluar trik 2pasang. semua ini untuk aku berangkat ke study selasa karang, so. shoppinglah. beg and kasut. usha beg POLO dulu, belilah satu. then, usha beg vicci, belilah satu. huhu. penuh tangan. so, membuat keputusan pulang, kang duet abis, haha. sampai rumah pukul5:00pm,

Waiting dating bersama cik zulaiha, teman beliau ke pasar jumaat. then, good bye, mahu pulang kampung at sabak bernam. kenduri kakak saudara. berjumpa lagi hari ahad, insyallah :)


RM 140.00 "MAC MAKE-UP"
RM 49.90 "RUCINI"
RM 239.90 (50%) "POLO"
RM 129.00 "VICCI"
RM 59.00 "VICCI"

2 comments:

tehafatihah said...

wahhh byk nyee colour nyeee
teha usha kat pasa mlm baru 40rggit. haha

Azila Aini said...

oyeker ? tp nie ada 96colour. semua tempat yang zila tanya, semua 120.00ringgit. but zila dapat murah. beli jerla. seratus ringgit jer, the, beli la eyeline and blusher pencil eyeliner. total 140 lah. murah la tuu. if mahal, tak ada maknyer nak beli.