stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, July 14, 2010

Student back,

aisyhhh, sempat update wehh. jangan main-main tahu. kalau komputer rumah nie dah terbukak untuk cik zila menggunakan nya. harap maklum, "sorry" hahaha. kongsi beb! saya baik, nak mintak. huhu, nak story lah pengalaman aku masuk kksbs semalam, iaitu pada 13july2010*selasa* untuk mendaftar diri aku ke salah satu industri penganjian tinggi selangor. "hentam jer aku nie" hehehe

daftar nama daku, dan atas nama aku. "siti azila binti haji mohamad aini" semestinyelah nama aku kan kan, full name at kad pengenalan -biru- urm, banyak kesabaran kot time daftar. dugaan, rasa benci plak kat satu lec. nie, aduhai. first-first da pandai buat cerita. ayoooo! tak suka lah wehh, relax sudahh. aku hormat ko weh. huhu,luahan hati. "mate dah bertakung weh, nak nangis" so, pandang langit. haha, relaxxxxxx!

then, selesai daftar. macam biaselah kan, buat lah itu ini, macam-macam. amek kad matrix sementara then gie amik gambo. turun naik sahaj kerja kami. huhu, siap semua terus gerak makan. tu pun angin-angin, lapooo weh! hahaha, "tak padan dengan kecik" biaselah, saya ? hahaha, keding-keding tapi selere makan tahu, ekot mood sahaja, grrrrr

siap makan terus bergerak ke rumah sewa ku, memang time sampai tu rumah sewa tu, fikir orang first lah masuk bilik. tup tup, haha. maluu doe, salah bilik and salah rumah, jeng jeng. termasuk rumah "ZUBIDAH2" tetapi nama aku di "ZUBIDAH1" mengangkut lah barang aku yang da kemas dalam almari tu, angkut cik zila oittt. terus masuk bilik1, big room lah. best. hehe, campur dengan kakak sem4 sorang. so dalam bilik aku cum ada 3orang jerlah. best seyhhh, tak semak. kemas jer, if serabut pon, kerja aku la tu. hehehe,

selepas itu, kemas-kemas sikit terus tidur, badan tak sedap then, mata still sakit, so, tidurlah dalam 1jam, tu pon kakak aku kejudkan ajak kuar makan and beli barang-barang sikit. so, siap semua, myfamily pon pulang dalam pukul6 lbh kot, not sureee. then, malam kuar makan jap dengan kakak senior nie,

waiting story tiga hari suai kenal,
-the end-

No comments: