stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, July 03, 2010

Hari karnival keusahawanan&KLIA

hello, hello. banyak nak cerita nie. kompem panjang lah story kali nie lagi. macam biasa,
if panjang kang aku pendikkan iainya untuk menjadi singkatlah ianyaaa. Urm, mula-mula ceritaaa. bagun pagi sapa kejudkan ? myfon lah, apa lagi. kunci pukul8:00am, memang kejab gila lah aku tidur, 4jam 30minit. Redhaa, aku yang cari penyakit. huhu, then kepala ni rasa berat sangat nak bagun, aduhaiii. kenapa kenapa ? sebab kat luar rumah hujan, memang syoklah if tidur balik, tapi bagun-bagun terus reply one text dari cik filzah fasihah, biasalah. dia hantar text pukul7:30am kot, tapi aku reply pukul8:00 sebab tak sedar text masuk, seee. ada text teruslah reply dengan membuka sebelah mata, hahaha

Bersiaplah nampaknya aku untuk hari sabtu ini, tapi online dulu sebelum siap-siap tu,
haha. online facebook jap, then OFFLINE, pergi mandi.....then ONLINE balik, selepas memakai baju dan memakai toner, duduk depan lappy. tengok-tengok noorfatihah online, chat dengan dia sebentar, usik-usik pagi bersama siti azila. ahakss, loveyou frienddd,("-)) teruskan mengusik sampai nangis + gelak + manja-manja. Siap update one blog untuk noorfatihah. update sikit jer, selesai usik-usik dalam 15minit kemudian, siap meka-up dan pakai tudung untuk bersiap ke hari keusahawanan at sekolah menengah kebangsaan (perempuan) kapar, dekat jer. myold school. rindu sama sekolah dan cikgu-cikgu.

Menanti filzahfasihah datang, tapi dia dah text dulu sebelum gerak. so,
aku menunggu jerlah. rindu filzahfasihah jua, dalama tak kuar dating kan kan, banyak benda nak ceritaaa. jadi, jumpa dan dating sebentar kat smk(p)kapar, jalan-jalan makan angin panas, :) haha. funny! merempit bersama filzahfasihah, jangan main-main okey. susah nak bawak aku nie naik motor bertumit tebal, huhu. filzahfasihah sahaja yang berani membawa "Datin Zila" nie au. terima kasih filzahfasihah. 99% cermat membawa saya sampai ke pintu sekolah. SYABAS!!

Masa untuk serbu old school. tapi kami berdua kecik, mana boleh serbu.
banyak ruang kiri kanan kami. aduhai, jadi masuk dengan keayuan kami. tapi aku dah merasa kepanasannya, ish ish. nak bukak semua jer niat dihati. haha, tapi kena cool, belum masuk sampai kedalam nie, baru separuh sekolah. relax okey cik zila, tenangggg! Then teruslah mencari kupon, bukan aku dan filzahfasihah sahaja, tetapi kakak aku dan anak buat ku follow sekali, meriahkan lagi suasana dalam old school kami, tengok cam meriah, tapi biasa sahaja lah. mungkin kami tidak merasakannya lagi, so sad. last kami merasa pada tahun 2006. lama kan kan, redhaaa. papepun nak cakap something nie, adik-adik at smk(p)kapar, comel-comel. macam kakak-kakak korang dulu, :)

Berjalan da terus berjalan! round dan round satu sekolah.
aku pelik ker manusia ? haha, mungkinkah pelik, haha. A'ahlah, semua cikgu-cikgu aku tak kenal aku. sedihh, bak kata cikgu-cikgu ku "makin comel lah anak murid cikgu nie" opcoz lah kena comel-comel, takkan nak comot-comot plak, kang cikgu tak ngaku anak murid cikgu plak, whatever! sayang cikgu semua, agak malu bila cikgu memuji sampai begituu, naik malu aku tahu. tapi diam-diam jerlah. kang ada orang kata aku PERASAN plak, tidak bolehhhh! kena cover, haha, dapatlah snap dengan cikgu-cikgu yang mengajar aku selama 5tahun, yang aku rasa nak snap, aku snap jerlah. lalalala~ tapi sempat lah snap, if pun panassss gilaa.

Sudah penat, so, rest duduk sebentar dikantin. dating dengan filzahfasihah berdua.
mulakan la gosip yang dalama simpan dulu-dulu, luahan yang sungguh sedih. ahaks, kan kan filzahfasihah, zila sayang kau tahuu, engat tuuu. kita sahabat if pun banyak dugaan diantara kita. biasalah, adat bersahabat kan ? sabar sahaja lah dengan ujian dari tuhan, kita cuma manusia biasa. mempunyai masalah tersendiri, chill friend, ((-_-)) kami borak dari kantin sampailah kami duduk di laluan gajah sekolah kami. bukan apa, just bising sangat-sangat kat kantin tu, banyak sangat orang-orang hitam, tak sukaaa. busuk then bising, cam pekak plak cakap kuat-kuat, so, tukarlah tempat borak kami.

One text dari nurizzati, text text sebab bertanya pasal aku pergi atau tidak,
myfriend time fom4&5, rindu jua sama beliau! banyak story gak, tapi kejap jerlah. coz nurizzati datang lewat. so, sabar jerlah. next time kita ketemu lagi ok, gembira jumpa korang semua,
nurizzati lawak lah, makin berisi, aku sahaja yang dulu dan kini masih keding, sampai cikgu fikir aku nie sakit, OMG! aku sihat walafiat, cuma tak naik-naik jer. janji sehat kan. makan banyak-banyak pun still keding. camner kan, redha jerlah. borak dengan nurizzati asyik kena jer dengan aku, dieorang lupa yang dieorang selalu kene loye buruk dari aku, kahkah, best lol borak dengan kawan lama nie, bagaikan jauh plak rumah kami semua ini,

Masa untuk pulang, jam sudah menunjukkan pukul01:00pm, sudah tengah hari,
patutlah panas terik, ish ish. boleh hitam muka aku weh, nasib baik still putih. haha, (poyo) thnx filzahfasihah kipaskan kawan kamu yang cepat berpeluh dihidung, awak faham saya, sayang kamo. love love banyak kat tepi awak. tengok tau, love semua untuk awak ok. ahaks,

byee filzahfasihah&nurizzati, teman aku sampai pintu pagar sekolah, siap tunggu mak&kakak aku sampai lagi, terharuuuu tahu, nak nangis bila nak tinggalkan korang, tapi kita semua kena pergi jua, kang jumpe lagi ok. byee!


-OTW TO KLIA-

Dan dapat satu panggilan dari mysister,
bertanya bila mahu pulang. tapi kakak aku mengaja ke KLIA, mengambil mybro, sungguh terkejud sebab abang aku pulang tidak memberi tahu awal. buat kejutanlah tu kononnya, kan da kena tunggu lama kat KLIA, so, aku pun follow lah kakak&mak aku gie KLIA, so, aku pun da penat. tertidur aku kat belakang, tahu-tahu sampai KLIA, hehe. hobi aku if tak penat sangat tuuu,

Dengan tidak ada perasaan terus calling abang aku, bertanya dimana, dan terus dia kata depan OLDTOWN WHITE COFFEE, teruslah menghala ke sana, park jap jer, masukkan barang kat dalam kerata, then terus pulang, so, tukar drive dengan kakak aku sorang nie dengan abang aku, kerata GT dia. mestilah dia rindu, huhu. papepun sambung tidur balik dalam kerata, sempatlah text dengan mykekanda sekejap. then, tertidurr. hahaha

Tahu-tahu sampai rumah, lena sungguh aku tidur, hahaha
biasalah. ratu tidur dalam kerata. semua sudah tahuu. adatlah bila aku da tidur tu, tak payahlah ajak bersimbang da, kompem dah tak layan. sorrry! sampai rumah terus on lappy. betolkan strmyx, jem plak. mongok! 1jam aku betolkan, now da okey.
TAMAT cerita hari ini,



p/s: seronok abang dah balik, half-half lah plak perasaan aku nie. mood pun half-half, nak date nak suh abang anta, hehe :) hope boleh. kahkah! kena kaki free dari dialah pasnie, nak lappy dari abang aim, kang shopping sama-sama au, boleh pau duit abang aim,*niat da ada*

No comments: