stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, July 08, 2010

Tinggi angan-angan saya,



zila, zila and zila. apa lagi angan-angan mat jenin ko lagi ar ? bukan angan-angan lol. cuma suka pada kerata ini sahaja, namapk comel. IF pon dalam hati berkata "buruk" tetapi aku geram sama MAZDA3 nie, tak tahu kenapa. da usha da, banyak kat jalanan. tapi itu just angan-angan. sebenarnya aku suka kerata toyota*vios* tapi tapi mungkin itu semua selepas aku dah abis menjadi student kot, jangan main-main, angan-angan aku kadang2 tercapai, 3tahun lagi. ok abah ? abah da janji kan kan, if da abis jadi student, abah nak belikan TOYOTAVIOS kan, haha. pape jerla abah. janji kerata tu ada bumbung macam kerata mazda nie, if dapat mazda nie pon okey what. 1family aku akan datang pon boleh muat, hahaha (angan-angan lagi)

pesanan untuk pembaca blog ini, jangan bilang aku nie nak belagak ok. semua orang ada cita-cita dan impian sendiri. kalau kita setakat nak mengata atau tidak puas hati. boleh M*****! faham. cume peringatan jer. haha, hati manusia mana kita tahu. hahaha, "GEMPAK" sikit. semua datang dari rezeki, huhu. impian menjadi keyataan, 3 atau 5tahun lagi.


personaliti sendiri, nak berkongsi,

No comments: