stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, July 20, 2010

update time

cari mood yang agak rajin untuk update kali nie, hari nie cukup aku tinggal di sabak bernam 7hari. dan aku mulakan kelas baru hari kedua pada hari ini, papapon sungguh penat kalau pun tidak buat papa. aduh zila nie! lembek lol kau nie. aduhai. AISEYHHH! bukan lembek ape pun, cume penat kot. biasalah permulaan kot.

aku ke kelas a.k.a kolej, menaiki kenderaan bertayar 2 ? apa ? semestinya motor ryte ? tak akan lah basikal kan ? hahaha, memang kelakar lah. kolej tu dahlah super-super jauh! aduhaii. tenang, naik motor pon dah kira alhamdullah la, dari aku jalan kaki selama 3hari masa ORENTASI tu, aduhai. longgar satu badan aku nie. huhu, "sah zila tipu" huhu, sape suh percaye. aiseyhhh!

selama dua hari kelas berjalan, alhamdullah semua selamat dan sehat-sehat sahaja kalau pun ada jadual petang. tap semua itu demi kejayaan. "hidup cik zila dan sks A1" urm, papapun syoklah apa yang berlaku selama dua hari permulaan kelas, :) hari pertama biasalah. semua kaku cam ais batu yang dalam peti ais tu lah. tetapi taklah keras mana pon ais tu, sebab diaorang cari dengan sendirinya, baru 15minit duduk dalam kelas, da bersuara, senyap-senyap tapi penuh isi didalam perot. huhu.

kelas sks telah dipecah kepada 2kelas, 1A & 1B... dan aku menduduki kelas 1A, lelaki lebih ramai dari perempuan, biasalah tu! kelas pon dah cam elektrik, huhu. tetapi perempuan boleh lakukannyaa, CHILL perempuan 1A :) wanita hebatt!! urm, setakat nie belum semua kelas masuk. kemungkinan jumaat akan rasa semua ini, waiting lec.-lec. kksbs.

itu sahaja cerita saya dan kolej dan kelas saya. sekian terima kasih, selamat beramal.... jumpe lagi disaat saya FREE. assalamualaikum

2 comments:

eik`S noName said...

owh best la....tp lelaki menungguli kan..huhuhuhuh
xpe la leh pilih2 cket...kh3

Azila Aini said...

eik's; aiseyhh! setia lol. insyaallah. :D