stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, July 06, 2010

Waiting,

Sinopsis sahaja hari ini, malas nak taip panjang. kang boshan tukang pembaca setia aku nie, kan kan. CHILLL! waiting and waiting day, sudah sampai hari nya. suka-suka, tak tahu suka nie camner kan. cuma diri ini sahaja yang dapat merasakan *kesukaannya*

Masih tertanya-tanya. apa masalah aku nie ? kahkah, adalahhhh. nak secret sikitlah. semua nak kasi tahu dalam blog nie, abis lol. terus tak ada rahsia dihati lagi da. betol tak kawan-kawan dekat blogger ? huhu. hari ini aku pergi berjalan-jalan bersama sidia. ahaks! sungguh rindu dan merinduinya. auu!

Dating puas-puas dan selepas ini jarang untuk kami ketemu, sedihnyaaaa! nak jerit boleh ? *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"AAA* kahkah, mongok. aku dan dia merantau satu seremban dan satu shah alam, seronok sangat-sangat. satu hari bersama sidia. terharuuu, terujee! harinie best, dapat main bowling sama-sama. macam biasa. gurlfriend dia kalahlah! memang tak reti main bowling nie lol. suka jer main, tapi tak reti nak baling bola bowling tu dengan betol. TAK PRO la bai! papepun best.

satu panggilan dari watson's ;-
zulaiha(ssc) call ex staff *aku* lah! urm, memberi tahu bahawa cek sudah sampai, dan mula 1perasaan gembiraa sangat-sangat tetapi dalam perbualan itu ada something yang membuat aku sedihh, apa ? bonos untuk bulan june, aku tak dapat. sabah ok zila, insyaallah dapat ok, tenang.

Keadaan selepas itu boleh tenang dan bahagia, nasib baik kekasih hati masih disisi, if tak ada! memang 140km jugaklah aku driveeee. "ingatlah orang tersayang, hahaha" zila dengan bukak bengan plus plus berasam satu badan dah nie, hampehhh! dugaan bila dah berenti kerja, sedih. sudah bersusah payah aku menjaga barang kat watsons tu jangan kasi hilang, sanggup HQ tak kasi aku bonos, ini tidak ADIL! benci benci,

Terus menghantar kekasih hati ke ktm shah alam, theen terus amek mysister. dengan bukak bengang nak cerita kat mysister, "kak! gaji dah masuk, tapi bonos aku tak dapat" bongok tak ? geram tahuuu. relax zilaaa! okey, zila relax. so, tidurlah sampai kapar. terus pergi amek cek kat watsons kapar, dengan muka "PENAT" lupakan pasal bonos, akan dicerita bila store manager naik kerja nanti, urm.

Sampai rumah mak ajak gie Enconsave, jadi follow lah kejap. mahu beli barang dapur kan, kami tolong angkat sahaja, tapi tak banyaklah, beli yang agak penting2 jer. if lain-lain selalu beli kat tesco, urm, segar. huhu Ermmm, sampai rumah pukul07:30pm, terus mandi-mandi then, onlinee. hehe. itu sahaja cerita hari ini, sekian




bersedia memakai inai, wait and waittttt!

2 comments:

Nur Baizura said...

nak tau takk .
bye always follow blogger kak zila .
huhuhu .
suke jeee tgk kak zila :))

so sweet with ur bf :p

lolita said...

sweetsweettttt !
hee
kawen jmpot k !
huu
(skeske jee i ne)