stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, August 24, 2010

Break fast

23 ogos 2010
berbuka puasa bersama-sama teman kelas
komputer&sokongan (1A)




Alhamdulillah majlis berbuka puasa kali pertama ini disambut dengan penuh gemilang dan berdidikasi. hehe, IF pun ramai yang tak hadir tapi semua student perempuanlah! dieorang tak dapat hadir dengan alasan-alasan yang tertentu! kami memaafkan, dan untuk student lelaki. korang BEST! semua beri sokongan. terima kasih ok. dan ahli-ahli perempuan yang hadir jua. iaitu zati,anim,ayu & aku.

berbuka puasa ini sepatutnya selasa, tetapi sebab selasa ada hal. jadi kami awalkan. sungguh terkejud bila tibe-tibe buat pada hari isnin, walawehhh. benda biasa la tu! huhuhuhu, aku happylah dapat berbuka puasa sama-sama korang. if ada masa, kang raya kite buat lagi ok. sks1a semua spotng. ILY!





4 comments:

eik`S noName said...

owh...best dah ase buke pose rmai2...kn..kn..kn

Azila Aini said...

betol. betol :)

Fida Faizal said...

fast break ? bukan break fast ke dear ? . enjoy yah :)

Azila Aini said...

yerker ? hahaa, biasalah! org baru nak belaja. if salah tolong ditego :) hehe, semua manusia ada kesilapan. ahaksss.