stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 30, 2010

Laman web ?


kenapa tiba-tiba nak cerita pasal laman web nie ? sebab semalam sehari suntuk aku memikirkan pasal lama web yang aku rasa cam tak menjadi jer. rasa geram bile tak jadi. aku nak buat laman web untuk unit "pembimbing rakan siswa" aku kat kolej tu. pengerusi aku suruh aku buat laman web untu "prs" nie, but aku tengah mencube untuk mencari kemana hendak membuat laman web nie. mungkin aku tak sepro korang yang ada laman web, IF laman web blogger tu aku boleh lah membuat nya. tapi nie web nak kasi all student kksb untuk melihat dan mengetahui apa itu "prs"

aku membuat semua ini bukan sebab apa, kemungkinan sebab keliling kita semua. sekarang kan IT da makin maju, jadi aku dan unit "PRS" nak memajukan lagi. betol tak kawan-kawan ? aku nak kite berpasukan yang harmoni dan senang dipandang siswa-siswa kolej kita kelak, sekarang dan ada sokongan kepada kita semua.



p/s: Insyallah cik zila akan mencuba membuat web untuk pembimbing rakan siswa. terima kasih.

No comments: