stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, August 22, 2010

move and move

kutip gambar kat dalam folder yang aku tak pernah nak bukak.
motif ? sahaja nak letak gambar nie.


Ahad sudah tiba, masa untuk kemas barang-barang untuk pulang ke sabak bernam. setiap minggu aku tercongok kat rumah nie, hahar! boshan if stay sana. lagipon minggu nie 1hostel balik kampung/pekan@bandar masing-masing.

Dan akan bermulalah kelas pada hari isnin iaitu 23ogos2010 hingga 26ogos2010. kenapa 4hari jer ada class ? sebab jumaatkan ada "nuzu Al-quran" jadi kami di KKSB cuti hinggalah selasa minggu depannya, iaitu 31ogos2010. sampai merdeka lah kami cuti. sungguh seronok gituuuu. 5hari aku cuti. hahahar,

Then, sambung kelas kembali selama 2hari, iaitu rabu&khamis kemungkinan. selepas itu aku dan kksb bercuti untuk raya. selama 2minggu! walawehhhh. agak sonok itu, raya sakan dan sakan la tahun nie. abislaaah, hehehe

sekarang masa untuk settlekan assgamnt yang kene anta pada hari esok. wish me good luck untuk kuiz-kuiz yang datang minggu depan. "Bismillah" dan amali jua. mahu terus ke atas.


p/s; aku perlu berterus terang. IMY sabak bernam

4 comments:

Benrauf 2.0 said...

salam ziarah.

Azila Aini said...

oke. thnx :) ziarahla sentiasa ok

Fida Faizal said...

salam . HAHA . dulu pic ni kan ada kat laptop fida . pasal fai kosongkan memory hp dia yg dauz pjm dulu . heee

Azila Aini said...

wslm, oh :)