stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 16, 2010

rindu blogger

nak update juga hari ini, betapa lama aku tak update aktiviti aku kat sabak bernam ini, bukan tak sempat nak update, tetapi semua sebab "INTERNET" dekat rumah sewa a.k.a hostel aku duduk tu, box strmyx bahagian "data" heng! tak menyala. GERAM! 3hari kot tak hidup. assgmnt pun melabak. semua nak guna internet, memang sedaplah. nak pergi cc semua pemalas then membazir jer. papepun hari ini 16ogos2010 internet kat area zubidah1,2,3,dan 4 boleh guna. Alhamdulillah.

Alhamdulillah dan tahniah kepada umat islam yang sudah tunaikan puasa selama 6hari, harap sampaila ke 30hari oke. *amin* aku pun harap diriku sehat-sehat dengan sejahtera, "syukur ALHAMDULILLAH" hmm, puasa hari rabu 11ogos2010 aku bersahur dan berbuka dengan titisan air mata, kerana first time tidak berbuka dan bersahur bersama mak & abah. sungguh shadu bile dengar azan, hmmm. tetapi harini, puasa ke-6 aku sudah dapat berbuka dengan mak, abah and sibling. sungguh menyeronok kan. YESS!

16082010 pulang ke pekan kapar,klang. dengan saja-saja"getik" hehe, akan pulang malam ini jugak ke rumah sewa a.k.a hostel sabak bernam. sebab esok ada kelas. hehe, memang bestlah, malam nie nak ajak gie beli barang dapur kuuu.

2 comments:

eik`S noName said...

owh..dap la dpt buke dgn nak ayh..hok3

Azila Aini said...

hehe, yupp! aseyhhh