stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, August 26, 2010

Miscellaneous

sesungguhnya, hari nie hari khamis. yang ditunggu-tunggukan oleh aku dan student-student kksb. Alhamdulillah dengan berkat Allah SWT, aku masih sehat dan boleh bertaip di blogger ini. *amin* harinie banyak benda gembira dan malas kat diri ku. ape ? bermula pagi khamis dirumah sewa aku. dengan muka aku yang malas a.k.a toyee! aku mula tak ada mood sebab "mengantok" lagi. tapi kena juga gie kelas kul8:00. then today juga lah, ada "quiz&ujian sistem asas komputer" memang menjadilah mood angin kus kus aku tu. kenapa ? sebab tak bace 1ape pun. tu yang nak angin tak tentu nak pasal tu, tapi boleh cool lagi. dont worry!

settle quiz&ujian di kelas puan farah. dalam kelas puan farah, ada 1pengumuman untuk calon-calon "PEMBIMBING RAKAN SISWA" aku pun mula kusyuk mendengar dengan telitinya. manalah tahu nama aku tercalon. huhu. dan dengar dan dengar, nama aku tersebut juga rupanya, (siti azila binti haji mohamad aini). membuat satu perjumpaan pada pukul1:00 pm. di makmal berhampiran bilik kaunseling. yang terpilih seramai 22orang.

semasa kelas encik hamdi, iaitu kelas kedua pada 10:30am hingga 1:30pm. 3jam! memang sedaplahh, ada amali plak. tawakal jerlaa. b'coz pukul 1:00pm mintak kebenaran untuk keluar awal, aku pun dengan majunya, membuat amali dalam tempoh mase 15minit sahaja. dengan 3amali. "GET GET" memang untunglah. "A" tahuu. terima kasih encik hamdi. lalalalalla, kalang kabut dibuatnyaa. FUNNY FUNNY! 1kelas padang aku yang kalang kabut tu. sorry kawan-kawan.

kul1:00pm telah keluar, tapi lewat sikit sebab amali GET tak siap lagi. nasib baik tak start lagi perjumpaan tu. nasib baik sangat-sangat lah. huhu, dan mulakan dengan berkenalan dengan group PRS/2010 selepas itu dengan perlantikan jawatan kuasa, dan aku telah menduduki jawatan naib setiausaha. "Insyallah" aku boleh menjalani tugasan dengan majunya, terima kasih.


2 comments:

eik`S noName said...

owh...bestnye dpt jawatan dlm persatuan..bermakna, kita dipercayai oleh sume org...nnt makin rajin menulis la...dapt naib setiausaha tu...kih3

Azila Aini said...

hehe :) insyallah! thanx