stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, September 26, 2010

If me a pari-pari

kalaulah aku ini seorang pari-pari. aku nak sangat terbang bila aku ade masalah, dan aku tak jumpe sesiapa pun kat dunia nie, dan bila aku rasa fikiran aku da tenang, baru aku pulang ke tanah air, tapi aku cume manusia yang dijadikan oleh tuhan. diperbuat dari tanah sahaja. kemungkinan aku cuma mimpi untuk menjadi seorang pari-pari. aku nak semua orang gembira bila aku dapat menolongnyaa,

aku nak sangat korban nyawe untuk sesiapa yang perlukannya, aku nak semua orang dikeliling aku ini gembira dan seronok. sekarang aku telah korban something untuk someone, dan sekarang aku bahagia bila someone sudah kembali kepada princess yang memelukannya, dan aku jua telah jumpe someone yang boleh terima aku seadaanya, insyallah aku boleh menjalani dengan baik dan bahagia.

No comments: