stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, September 08, 2010

Sejenak bersama abang aiman

abang aiman, best chat pagi-pagi bute. haha. kemain gila dibuat ! bukan gile ape pun, abang aiman buat zila gelak sorang-sorang dipagi hari. omg ! terima kasih abang aiman, then paling syok. abang aiman cerita masalah abang aiman kat zila. kite share kan kan, tu baru namanya, pembimbing rakan siswa ryte ? heee,

semalam aku sejenak la bersama abang aiman, who abang aiman ? dia adalah senior aku kat kolej, couse sama aku. but die sem4 lah tahun nie. last sem, sekejab jer kan kita kenal. huhu, tak apa. hubungan teman itu lagi penting, facebook, myspace or ym ade juga ! betul tak teman-teman ku ?

semalam aku tak lah boshan sangat, aku cari mood aku untuk happy ! then abang aiman nak teman aku, and nak kasi aku ceria. aku pon join jerlaaa. terima kasi abang aiman.

No comments: