stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, September 09, 2010

Selamat Pagi !

yeeeeh, esok raya weh, harinie aku kurang betul weh, nak gembira punye pasal. hahahar, bagun pagi-pagi, (sebab kene kejudkan) hahahar, gilaa weh. kejab lagi sambung tidur balek. ahaksss, papepun ada benda buat aku senyum cam kerang busuk pagi-pagi. iloveyou oit, who that ? entalah, mybe jin ikat tuncit kot. hahaha, aku geram pulak harinie, geram a.k.a gembira ! hahaha, ape nie ape nie weh ? gilo la kao zila. *kuarkan lidah* bukan selalu nak happy camnie, esok nak raya kot, itu yang cari mood pagi yang ceria dan rasa diri ini disayang oleh orang-orang yang aku sayang, ayat lukang terbalik. da macam jiran aku uh dah. hahaha.

pape pon aku nak wish selamat hari raya maaf zahir dan batin, saya disini mahu mohon maaf kepada anak-anak blogger first dan teman-teman yang mengenali ku selamanie, aku suka kawan dengan korang semua, da mohon maaf juga kalau-kalau blogger aku nie ada tersalah eja atau tersalah taip atau pon tersalah bahasa, im so so sorry ok ! i loveyou all ok. carta-carta terutama ok;



  • hajah salmah (mak) & haji mohamad aini (abah)
  • kak ngah
  • abang aim
  • kak erin
  • kak iza (kakk ipar)
  • pika, wani, syira (mylove , anak buah)
  • saudara-saudara blah mak and abah
  • teman sejati ku noor fatihah and filzah fasihah
  • ex student tabika kemas bukit cherakah (1997)
  • ex student sekolah kebangsaan bukit cherakah (1998-1999)
  • ex student sekolah rendah agama bukit cherakah (1998-1999)
  • ex student sekolah kebangsaan abdul samad (1999-2003)
  • ex student sekolah rendah agama pekan kapar (1999-2003)
  • ex student sekolah menengah kebangsaan (perempuan) kapar (2004-2008)
  • ex working watson's pekan kapar klang. KAP (M204)
  • ex plkn friends kem khidmat negara desa rimba, kuala kangsar, "kumpulan2 siri6/2009 (2009)
  • STUDENT KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM (2010)
  • class sks 1A

selamat hari raya maaf zahir dan batin
halalkan makan minum zila selama nie if zila ada terguna atau terpakai duet korang
zila minta halal yer. insyallah blogger ini akan aktif sentiasa
dan update sentiasa. ikhlas dari saya, (cik zila)

No comments: