stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, September 24, 2010

USIM ?

21sept.2010

Universiti Sains Islam Malaysia
(PRS & JPP KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM)
5:00a.m lapor diri di pintu masuk kolej komuniti sabak bernam.
8:30a.m sampai ke USIM, bandar baru nilai. negeri sembilan.
2:30p.m gerak pulang ke sabak bernam
7:00p.m sampai kolej komuniti sabak bernam

1)
bermula perjalanan yang dirancang pada pukul 5:00am, alhamdulillah semua yer tepati dengan ape yang dirancang *amin* terus gerak bersama bas koleh komuniti sabak bernam. yang pastinyaa, semua yang berada dalam bas, (TIDUR) hahaha, pagi lagi kot. aku pon join tido juga. haha, sampai masjid mana entala. bas stop ! untuk menunaikan solat subur.

2)
then tersedar dari tidur ! see, berada di putrajaya ! wait cik fara at tol putrajaya. 10minit kemudian gerak terus ke USIM. perjalanan alhamdulillah senang dan selamat, sampai sane tepat pukul 8:30a.m. terus pusing-pusing cari dewan yang dijanjikan itu. sungguh besar USIM ini. but hulu sikitlah, :)

3)
bas kksb turun kan kami di depan dewan falkulti kepimpinan. and dijempu oleh anak-anak USIM. dan ada taklimat sedikit oleh pensyarah kami, sebelum kami mulakan program selepas ini. --------------------------------------------------- dibahagikan kumpulan. one group just 7student.

4)
break sebentar 1jam di cafe falkulti kepimpinan. dan kembali mendengar taklimat pada kul 11:30am hingga 12:30pm. then keluar dari bilik kuliah terus gie lunch pulak. and ready untuk pulang ke sabak bernam, kumpul pada pukul 2:30 pm.

5)
gerak pulang, semua da penat ! dan terus tidur dalam bas,cuaca kat luar pon hujan lebat. mmng bestlah tidur, aku pon tidurla juga. but sekejab jer. then sembang-sembang with mydarling kat dalam bas, huhuhu. then seterusnya berhenti di giant setia alam. selama 2jam. makan dan minum di sana. half lagi ke mcd setia alam.

6)
aku pon telah stop di pekan kapar ! untuk pulang ke rumah. bye friend prs and jpp ! meet at kolej ok tomorrow. and aku pon pulang ke rumah dengan bersebab, abang aku mahu pulang ke singapo sudah untuk kerja and aku pon membuat keputusan untuk pulang jumpe abang aku yang satu ini. dan dimalam hari pula. pergi ke puchong. meet anak buah and kak ipar.

7)
pulang ke sabak bernam pada esok harinya. iaitu rabu 22sept.2010 !



No comments: