stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, October 09, 2010

Diriku

Assalamualaikum frienda blogger, sorry ! da lame tak updatee. masa, waktu dan sebahagiannya, aku sungguh-sungguh busy. if tak ada kelas, mesti ade meeting. jadi, jadual aku nak menaip ke blogspot nie pon tak sempat, hope pengungjung yang datang ke blogger saya ini tak rasa boshan ok. banyak story nak cerita tapi tak sempat nak update pada waktu yang disedia kan ituu.

aku yang kini memanjang sebok tetapi untuk tulis cerita atau ape-ape yang terjadi, aku akak pos kat facebook jerlaaa. itu sahaja yang sempat aku buat untuk semua orang tahu, if nak tunggu aku taip kat blogger, haha, harap maklumlaa. memang tertunde la gamaknyee. ops ! sorry

minggu depan mula sebok kemungkinan, sebab kolej aku akan didatangani oleh kolej komuniti selayang, pada 15/10/2010 iaitu jumaat ! aku sebagai "timbalan setiusaha" pada hari tersebut. Insyallah aku boleh menjalankan tugasnyaa pada hari tersebut, fuhh. first time kot merasakan benda nie, "BIG PROJEK" ahaksss,

No comments: