stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, November 24, 2010

nano white

kata "hello" pada nano white kawan-kawan semua. HELLLLLLLO ! sebenarnye aku baru menukarkan cuci muka kepada nano white, dulu simplysiti. bukan sebab mahal or what ! but susah untuk aku memilikinyaaa, kerana simplysiti hanya ada di watson's sahaja. if pon kapar ada watson's. tapi if aku kat sabak bernam. celah bedah mana aku nak cari watson's. tell me friendd ?

aku ingin mencuba nano white sudah lama. tapi wait and wait. sebab aku pakai simplysiti kan. pertukaran, tak tahu lah nano white nie sesuai ke tak untuk kulit muka aku nie. hope-hope sesuai la erk. kulit aku nie agak mengada-ngada sikit. argggh ! jeng jeng jeng

____________________________________


tomorrow parents aku hantar aku pulang ke sabak. sebab besok sudah mula amali first aku. asas sistem berdigit. omh ! amali oh amali. hope can i do ! good luck sks 1a/julai2010. harap kita boleh buat amali berdigit ini ok kawan-kawan semua. (amin)

No comments: