stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, November 26, 2010

NGANGKUNG ! 25NOV2010

gelak dulu boleh ? hahaha !
aku nak story sikit nie, taknaklah nak cerita panjang-panjang sampai korang jeles ! hahar, can can ?nie cerita pasal semalam, tapi hari ini baru ada mase free mau update, sebab jadinya pun semalam malam, iaitu tengah malam. adooooi, tapi aku dapat tahu ada satu cerita di pawagam, apa tuuuuu ? kangkong or ngangkung ? hahahar, itu la cik zila. kalau tak tahu jangan cakap kuat-kuat boleh tak ? dalah salah cakap, then kuat dan semangatnya bercerita with friend at kolej. agagaga. (sorry puan-puan semua). cik zila kalau cerita macam kereta api. laju jeeee, ekot dan die jerlaa. sampai die tak sedar ape yang die cakap uh betul atau salah. hahar,

bak kata diri aku kepada orang-orang yang pelupa. "makin hari makin tua dan makin bergedut makin pelupa" haha, okey! semua tengok muka kat cermin, mana tahu da kedut. hahaha, JOKE ! sambung sambung cerita kangkong aku uh, ok fine ! silap, haha. NGANGKUNG oke kawan-kawan. whatever laaaa, semalam petang ada seseorang mengajak aku tengok wayang, "hehehe" aku nak aku nak aku ! baru bercerita di dalam kereta nazira , otw blek dari kolej. tup tup ? ada orang mengajak gie tengok wayang, followww. sebab mau tengok cerita NGANGKUNG punye pasal. tapi tengok kat telok intan ajela. paling paling dekat pawagam kat area sini, best lah jugak tempat yer :) guling2 pun boleh. hehe

siapakah yang sudah mengajak cik zila nie ? hehe, semestinyela nagarul die. with nagarul friend, berenam gie tengok cerita ngangkung uh. abang ayol, abang ari, kak atin, abang khairil, nagarul and me(nagaura). kiteorang gerak pada pukul8:30pm. dan sampai sane kul 9 lbh jugak lah. tapi start tengok NGANGKUNG nie pukul11:30pm, gile lambat kan kan, dalah malas. haha, fuyoooooooooooooooo. khamis malam jumaat pulak uh. tenang aje laaa ! agagaga, cerita uh memang plus plus funny a.k.a seram !







p/s: mahu pulang kapar sudah petang nanti. tapi tunggu macek amek amali. aku sudah siap amali dulu. ready pulang dan pulang and mahu jumpe something at home ! :) *tak sabar*

4 comments:

Erna said...

dh tgk ke . cepat nyee .

lolitasinta said...

huhu . bess taa ??

Azila Aini said...

erna;

sudah sudah :) hehe,

Azila Aini said...

lolitasinta;

best sangat ! kelakar a.k.a seram