stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, November 17, 2010

sick

penyakit bukan datang secara tiba-tiba tetapi kerana ini ialah ujian dari tuhan yang maha esa. Allah SWT. jadi kita sebagai hamba-nya kenalah terima dengan hati yang tabah dan redho ape yang diberi atau ujian yang sedia ada.


demam oh demam. kenapa tiba-tiba cik zila demam ? kenapa agaknya yer ? mungkinkah cik zila tidak cukup rehat ataupun cik zila sudah lama tidak demam ? haha, semua akan tertanya dihati setiap insan yang bernama "siti azila binti haji mohamad aini" . sudah nak cukup seminggu aku demam, tapi aku demam paling terok sehari jer. yang lain biasa-biasa jer. cuma suara aku agak rock a.k.a serak. batok sangat-sangat, paling-paling terok la nie. kesiankan kan kan ? nak buat macam mana, ini adalah satu ujian dari tuhan. kita seorang hamba yang patut terima ujian dari nya :) chill.

aku dalama tak demam, tapi sakli demam fuyooooooooooooooooooooo. paling-paling terok lah nie. sampai selsama and batok follow demam aku nie au. gile arh ! rasa macam tak ley hidup lama jer. tapi ajal maut ditangan tuhan, so, tak payah lah kita menunggu ajal maut uh. betol tak kawan-kawan ? lagi satu, if kita ada sakit macam ini kita janganlah lemah sangat, tapi kita kenalah lawan. STRONG BABE !!!!

aku sangat strong ! aku tak suka pada sakit, jadi aku kena kuatkan semangat aku. ubat oh ubat, saya bergantung pada kamu ubat ^_^ hehe, kelakarlah hidup dengan ubat nie. kenapa kenapa ? makan ubat jadi ngantok then tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ZzzZZZZzzzzzzz ! itulah kerja dengan ubat ini. OH NOOOOOOOOOOOOOOOOO. tak suke weeeeh, aku nak merayap time cuti bukan stay uma then tido and tido jer. tak suke tol.

holiday 7 ? memang dan semamang yer stay uma aje la kot, selagi badan nie tak sehat. memang duduk uma jadi orang sakit teramat. hahar, tapi aku tak suke, jadi aku mencari kerja untuk aku gerak. pusing-pusing and turun naik tangga aje lah kerja aku. haha.best gak ! kasi peloh kuar sikit. CERGAS gituuuu. betol tak ? lalalalalalalalalala.

bila sakit cik zila nie muncul ? hahaha, pada hari khamis, sebab aku kat sabak bernam tak reti dok uma. merayau aje kerja aku nie. haha, khamis petang aku follow kakak-kakak and abang-abang sks4 pergi "telok batik" aku join jerlaa. kitaorang buat BBQ kat sana. sampai sabak balek pada pukul1:30am. hehe, gila tak ? nasib baik jumaat uh tak ada kelas. *amin*, so, rest jerlaaa. then jumaat malam follow myboyfriend and friend pergi tesco kuala selangor, beli barang-barang untuk picnik pada hari ahad (14nov2010)

hari sabtu aku da mula pening-pening, dan selsema paling teroklah. sampai time kelas sabtu uh pun aku macam ada tak ada jer. mood aku tak ada, and lesu ajelaaa. dan kekanda aku belikan aku panadol solubal + maneral water untuk aku. then aku tertido.sampai aku tak dapat join member-member aku buat latihan untuk amali perbanggunan diri untuk hari 22nov akan datang. tapi dapat hayati lakonan dieorang if pun aku tak join lakonan diaorang. terima kasih zati,ayu,zira, anim and fiza. sayang korang. korang faham aku, korang suruh aku rehat tapi korang tungkus lumus buat lakonan uh kan, terharuuuu sangat-sangat weh, hope kita boleh buat lakonan uh dengan terbaik ok. group6girls terbaik at sks1a :)

harap sebelum munculnya 22nov2010 ini suara aku dan kesihatan aku insyallah boleh baik, aku nak buat yang terbaik untuk group aku. then ahad lepas aku join picnik jpp&prs. dengan kesihatan aku yang agak lemau macam biskut. aku makan ubat pagi uh, then tidur dalam kereta, tahu-tahu da sampai kuala woh,perak. aku boleh join dieorg mandi-mandi lagi, haha, yang pasti ubat uh sampai tengah hari aje, haha, cukup kul 12tgh hari aku da lembik. terus makan ubat dan rest jerlaaaa.

cukup-cukup, tak larat da nak taip panjang-panjang nie. batok makin terok. doakan kesihatan cik zila oke. assalamualaikum, wish me good luck for final exam start 22nov hingga 3dis2010 :)

2 comments:

Arip said...

cuba makan pil appeton.gerenti sembuh.haha

Azila Aini said...

semua ubat da masuk dalam perot cik zila nie :(