stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, November 18, 2010

teha radzuan brave!


Today in Morning, hahar. 1story with girls. why ? jeng jeng, nama diberi (NOOR FATIHAH BINTI RADZUAN) dan aku sering memanggil dia "cik tehaaaaa" dia berumur 18tahun. muda dari aku beberapa hari dan tahun aku dengan dia jarak 1-1. ^hahar, cik zila sudah sewel^ faham atau tidak ? lantok kau la taknak .

semalam cik teha text aku dengan tiba-tiba, wow ! aku merasakan ada something yang membuat aku seronok sangat, kenapa erk agaknye ? hehe,

teha: zila, kalau belajar kereta kena marah tak kalau buat salah ?
zila: die takkan mara, kenape ?
teha: yerker. zila ada kena marah tak ? macam takot jeh. next week nak amek lesen dah, member2 cakap kalau buat salah sikit kena marah.
zila: good luck tehaa, akhirnya kawan saya amek lesen kereta gak,hehe, ala, teha ekot care dia. orang uh takkan marahlah. kan kite tak pernah bawak kereta.
teha: thanx zila. yelah, kawan2 teha semua takot2 kan teha. teha pun jadi takut gak. ibu cakap tau, "zila tuh kecik kenapa boleh, takkan kau badan besar pon takut" . haha
zila: hahahahaha, sokong ibu ! teha pikir teha nak round 1malaysia if da dapat lesen. mesti teha boleh. percayelaaaa
teha: thankssss zila, muaaaaaaahhh
zila: urwlcom, muahhh2

laaaaaaaaaaa. inikah sebabnya, teruja kot sebab cik tehaa sebelum nie dia taknak amek lesen sebab "takot" tapi semalam aku terampai-ampai mimpi pulak. ahaks, good lyck tehaa. zila sokong teha if ape pun yang teha buat. *hugg*