stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, December 31, 2010

azam 2011


assalamualaikum member-member blogger ! aku tak lupa pada janji aku pada korang yer, hari ini aku akan ceritakan AZAM 2011 aku pada korang semua. tapi azam aku 2011 nie, tak tahu laa. harap-harap tercapai macam mana azam aku pada 2010 yang bakal semua tinggalkan pada hari ini tepat pukul 12:00am.


BISMILLAH....
  • naikkan pointer pada semester(2)
  • akan ubah sikap pada berjimat. hehe, insyallah
  • terus setia pada cinta
  • julai2011, hope dapat pratikal yang dekat.
  • ingin belajar mendalam tentang photography
  • beratkan badan sampai 40kg sebelum 2012. huhu ! 
  • style akan simple dan ikut mood
mungkin itu sahaja azam2011 aku. keinginan tu, aku tak tahu nak minta apa lagi dah kat myfamily, terutamanya parents. tapi aku akan terus berusaha sampai ke PRATIKAL pada julai2011. itu yang aku nak pada 2011, esok sudah mula 1januari2011. 

papepun, aku bersyukur dengan apa yang aku ada pada 2010 nie, dan aku bersyukur kerana menjadi anak dan rakyat malaysia. harap kehidupan aku terus bahagia dengan  keluarga, rakan-rakan yang disamping aku dan juga teman terindah. terima kasih muhammad khairullah sebab menemani diri ku disaat aku keseorangan.

harap kesihatan aku akan terus sihat kalau pon pendarahan aku rendah pada tahun ini, akan ku naikkannya, takkan degil untuk makan ubat. akan ku jaga kesihatan diriku, *amin*


selamat tinggal 2010, dan selamat datang 2011
harap malaysia akan terus maju dan tingkatkan kemajuan yang sedia ada pada diri.
MALAYSIA BOLEH !!!

No comments: