stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, December 14, 2010

cempedak goreng, ngidam !






akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. abah dan mak aku sudah tunaikan pemintaan aku kali nie, omg ! terima kasih mak dan abah, sebab belikan cempedak untuk adek :) terharu sangat-sangat kot, bila mak panggil aku tadi. ingat kenapa lah tibe-tibe panggilkan, tahu tahu. jeng jeng ! hehe, BUAH CEMPEDAK FOR YOU ADEK ! hehe, lalalala. best sangat bila dapat bau cempedak. harum semerbak minyak wangi sikygirl. hahahar,

itu sahaja, cerita saya pada hari ini ! esok saya story lagi okey bila saya sudah balik dari sunway ! ops, tomorrow saya dan rakan-rakan serta myboyfriend and mysister pergi sunway untuk cuci mata, kaki dan segala-galanyaa. sekiaaan ~


p/s: segugut sudah datang, omg ! hope jangan datang bulan esok pulak. hari ini tak apa. :) hehe, tak sabar tunggu hari esok. 

6 comments:

eik`S noName said...

wah3...beznye...baunye saje leh melemahkan nafsu makan seseorg dah...

Anak gadis said...

wah,sedap3 .

Azila Aini said...

eik's; betol :) hehe !

Azila Aini said...

anak gadis; hehe ! yes yes ! enak

sehazakie said...

yunk tercapai sudah hahahah

Azila Aini said...

yes seronok sangat :)