stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 12, 2010

kenduri rumah abang ari

harinie nak update pasal kenduri yang aku pergi pada hari ini. di sabak bernam, tempat ? hehe. tebok pulai. whatever lol. janji aku tahu celah mana rumah orang kahwin yang aku dijemput itu. sekian ~ hehe, lalalala. lupa nak cerita, aku dan kenduri ini. aku dengan kenduri rumah abang ari nie. adalah kawan kolej. tapi abang ari nie, kawan myboyfriend, but aku kenal la beliau. mysister pon kenal beliau. aku dengan mysister lah gerak bersama untuk pergi kenduri rumah abang ari nie. 

aku gerak dari kapar pada pukul11:00am agaranlah. hehe, lepas itu terus gerak ke sekinchan. why ? jemput myboyfriend dirumah beliau. gerak bersama. dan berkumpul di sungai besar, with ayol, jack, atok dan abang aiman. tiga kenderaan yang digunakannya, MYVI " VIVA & KELISA. selepas itu, terus gerak "TEBOK PULAI, SABAK BERNAM" kenduri rumah abang ari. kakak beliau yang kahwin, bukan abang ari oke. hehe

selesai makan, minum dan snap snap dengan beliau-beliau. selesailah semuanyaaa, dan terus ke pekan sabak bernam. with myboyfriend untuk tengok rumah sewa aku uh. just tengok-tengok aje. then, terus gerak ke sungai besar, and stay with him at kedai makan sebelah bank islam sungai besar. setengah jam kemudian encik ayol datang join, dan menunggu kawan aku. iaitu ( cik nazirah idris ) tunggu dan menunggu, lama sungguh perempuan uh bersiap ! menunggu sebab, nazira mahu kasi aku cempedak. hehe

lepas cukup 3jam kemungkinan kiteorang stay kat kedai makan uh, dan kami beredar dari situ, "HOPE DAPAT KETEMU LAGI OKEY" aku with sister and boyfriend, terus gerak pulang. lepas hantar boyfriend pulang. terus pulang kapar. dengan jalan jem. redhooo ajelaaa.


p/s: harap dapat makan malam nie. saya laparrr, perot sudar keroncong !helppp

[ nyata dan getik ]

[ encik arul & cik aura ]
[ selamat pengantin baru ]
[ arul - atok - jack - abang aiman -abang ari ]
[ atok - jack - kak eryn - zila - abang ari - abang aiman]
[ ayol a.k.a toyol ]
[ nice memory ]
[ cik nazirah idris ]
"terima kasih bagi kakak mu ini cempedak, hope tak ngidam lagi"

2 comments:

khairyl said...

seronok kan time kenduri tu...
huhuhuhu..
nnt kite g jalan2 lagi....

Azila Aini said...

yup ! memang best :) kenangan kot