stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 11, 2010

kesah facebook dan blogger

facebook oh cik facebook. kenapa makin hari aku melihat mu, makin keanehan melanda ? kenapa agak yer erk ? sebab facebook sudah makin maju bagi semua planet kah ? untung sudah sape yang memperkenalkan facebook kat makluk-makluk kat bumi ini. bangga tak siapa yang buat facebook nie ? if aku dapat buat web dan diperkenal semua planet, wow ! best yeeer. angan-angan aku lagi uh. aceeeh, gurau-gurau kambing aje. jangan amek hati ok. hanya gurauan semata-mata ok. 

cerita pasal facebook nie, makin hari makin boshan gak aku kat facebook nie. sebab dulu aku ada one facebook yang sempat aku menggunakkannya selama 7bulan kemungkinan. tapi didalam bulan 10 tahun ini, facebook aku yang pertama itu sudah kene "HACK plus BLOCK" oleh manusia yang shial dan tiada hati dan perot. argggh, fikir balek. rasa macam nak KILL siapa yang buat facebook lama aku macam uh. shitttt ! dalam masa yang aku sedih dan terkilan tahap cipan jugaklah. sampai aku tak selere nak makan or whatever laa. study pon macam ayam dah. semua tak jadi. arggggh

dalam tempoh 7hari aku membuat facebook baru. NEW FACEBOOK ini lah aku mulakan dari bawah, dengan hati yang PANAS MEMBARA bila memikirkannyaaaaa...! jadi aku buat keputusan untuk melupakan email aku yang dulu (cik_zila@yahoo.com). redho sahaja laaah, sudah hati manusia ini penuh dengan hati yang kurap. memang SHIT !!! aku akan maafkan orang tu bila dia bagi aku seriba kali alasan "why dan why hack facebook aku"  urm, abislah cerita aku dan facebook ! 


blogger oh cik blogger, aku mengenalimu dibulan OGOS/2008 sekarang aku dengan engkau sudah 3TAHUN bersama. dalam masa 3tahun aku bersama engkau banyak cerita sedih, duka, gembira dan kelakar. dalam semua yang aku cerita di posts adalah dari hati aku, aku tak guna hati orang untuk aku menceritakan tentang diri aku.

apa yang nak aku kongsi nie, tentang new page yang aku buat. simple kan kan ? tapi aku suka. serabut pon macam ada kan. hahar, okey la tuuu. bagun pagi-pagi terus blogger. sebab nak edit blogspot punya pasal. kang aku da stay rumah sewa, susahlah aku nak edit page blogger nie. kat rumah ini sahaja lah senang, sebab FREE sahaja.  ini sahaja yang aku nak story, kang usha lah selalu blogger aku ini ok. isnyaallah akan setia update bila ada masa lapang ok. 



p/s: mahu basuh kain pulak, tapi malas nak bgun dari katil nie. hehe, (ngidam apam balik)

No comments: