stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, December 24, 2010

nokia E72

desktop biskup hp aku


rasa-rasa ngidam atau apa yer aku nie ? 
aku merasakkan macam ngidam kot, tapi tak tahu lah siapa yang nak belanje kan.
tapi tapi ! hahar, sister aku nak tambah sedikit if aku tidak mencukupi kewangan aku.
harap-harap lah aku boleh dapatinya. da mampi-mimpi kot nak hp baru.
da boshan pakai hp E66, 


tengok aku punya ngidam. sampai aku letak kat desktop aku hp nokia E72 lagi tahu.
cantik aje kan. dulu aku menyampa kot hp butang kecik-kecik nie.
tapi renungkan balik. macam lawa, da ramai orang pakai. tu yang merasakan mahu pakai juga.
aku tengok orang pakai, dan aku siap bertanya, "best tak pakai hp macam nie?" 
adoooi, buat muka tak malu deer, sebab aku merasakan macam ingin mahu guna.
dapat tak rasa-rasa ? kang kat kolej boleh nyorok2 dalam buku.
sebab ianya nipis. 



E;eeeee ! geramnyaaaa, da 2malam kot aku mimpi nak hp nokia e72 nie. 
siapa-siapa simpati dengan aku. meyhlah sini belanja aku 1hp nie jerrr. lepas tu, abis.



to sister,
untunglaaaaa. sudah beli new phone idaman, BLACKBERRY PEARL FLIP 8230. bolehlah aku fullkan memory h/phone berry dia uh. hahaha, karang belanja aku pulak tau kak !

No comments: