stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 11, 2010

pantai remis with mybestfriend

petang 5:00pm, satu laporan mengenai sepasang kawan baik iaitu dikenali sebagai siti azila dan filzah fasihah. didapati berdating di PANTAI REMIS, JERAM. SELANGOR DARUL EHSAN. dalam laporan yang disediakan. dieorang keluar menaiki sebuah kenderaan 4tayar, dan dikenali "SCANDLE CIK ZILA" sampainya di sana. dieorang makan-makan di kedai yang berhampiran dengan pantai. dan memakan "KERANG BAKAR" peeeh.. sedap weeeh. rugi tak makan, "kompem kejap lagi guling-guling gatal. wait and see aje la kau zila oittt. 

menceritanya kesah aku dan mybestfriend. memang tidak dirancang pon mahu keluar date hari nie. pagi tu pun aku busy dengan rumah. jadi suri rumah. hahahr, settle semua. tibe-tibe mybestfriend text aku. mybestfriend mahu datang rumah. aku ok je. datang aje laa kan, sebab aku pon tak tahu nak buat ape dah petang-petang nie. lepak-lepak rumah aku jap, then aku siap-siap kan diri untuk gerak ke pantai remis. saje jalan-jalan makan air pantai. hahar, 

selesai makan-makan uh, terus round-round guna kaki sendiri dan snap snap pic with "tintet nikon D3000" sampai lah waktu sudah senja. dan gerimis pon melanda. dan terus pulang ke kapar 6:49pm. sampai dirumah terus mysister ajak beli makanan ikan. tapi sudah CLOSE! jadi aku pon terus gerak ke mcd, setia alam. ngidam aiskrim SUNDAE COKLAT. hehe, akhirnye dapat juga aiskrim sundae coklat. huhu

-------------------------------------------------------------------------------