stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 19, 2010

part 1

disebalik cerita cik zila with blog and two blogger !
aku nak cerita time tengah-tengah borend nie, aku nak memperkenalkan ahli baru blogger aku, iainya baru kenal "blogger" dieorang dimaksudkan ialah NAZIRAH IDRIS DAN HUZAIRIE HASNAN. pendatang baru di blgger. dieorang adalah kawan kelas aku, setahu aku yang ada blogger di kelas aku cume aku. tapi lepas ini, aku tidak berseorangan untuk berblogger. ade 2orang teman aku sudah berjinak-jinak with blogger. 

harap korang terus lah rajin-rajin update blog oke. jangan malas-malas, karang nak update, 1table panjang dan sama-sama update ok. boleh kongsi pendapat, tapi sorry la teman, aku tak boleh buat dalam keadaan bising, feeling tiada. time cuti sem nie, macam-macam kerena dibuat oleh teman-teman ku. yang tak pernah blogger, tup tup ? waaah ! sudah maju kot. sedia keluar dengan ilmu rajin mahu update blog. funny lol, tapi zila suke dengan apa yang korang buat !

aku nak sokong korang punye blogger, cikgu zila sedia tunjuk ajar kepada kamu orang. ikhlas dari hati sampai tanah yang aku pijak nie. hehe :) good luck adek zira dan abang erie !


huzairie hasnan ( erie )

nazira idris ( zira )


wahai teman ku, zila buat termampu untuk blog korang oke. harap korang terima ape yang cik zila buat oke. zila ikhlas untuk menolong korang ! ily

4 comments:

cik lemon said...

hahahaa .. part 1 ni paling aku suke ! hehee .. ilyt :)

Azila Aini said...

eyolaa. aku kasi semngt uh ! tahu ?

cik lemon said...

like3 !

Azila Aini said...

hehe <3