stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, December 20, 2010

part 5

watson's personal care store,
pada 18 october 2009 hingga ke 30 june 2010. aku sudah menjalan tugas disini untuk seketika dan penuhi masa borend aku sebelum masuk kolej komuniti sabak bernam.dan aku anta surat resign sebulan sebelum 30june2010 itu. banyak kesah time aku kerja sana. biasala kerja kan ! masalah sentiasa ada dimana-mana, betol tak ? tapi aku rasa bahagia kerja sana, banyak pengelaman aku kerja sane selama 9bulan. watson's nie first job aku selame aku hidup nie. so, aku tak ley bandingkan kerja lagi la.




watson's sekarang da maju kot. friend card  sudah ade. untunglaaa. ahaks,
rasa macam nak kerja balik bile masuk watson's kapar nie.

terima kasih M204-KAP ! memperkenalkan dirinya kepada saya.

contoh card watson's

8 comments:

khairyl said...

staff yg dedikasi..

Azila Aini said...

yes right and right ! (:

khairyl said...

ye ke dedikasi nie.???
huhuhhu.. :)

Azila Aini said...

a;ah lol ! cube tanye staff2 watson's lain. mesti dieorg akan kate begitu. hehe

khairyl said...

betol2 angkat bakul sendiri nie..
hik3...
xpe2...
saye tau..
cik zila mmg rajin dan kemas org nye...
kn3....

Azila Aini said...

kan kan kan :D haha, jangn puji lebih2. malu

khairyl said...

aik..
malu lak..
hehehehe..
ape da..
elex je..
btol pe..

Azila Aini said...

ok. haha (guling-guling) da