stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 25, 2010

alhamdulillah, pointer memuaskan sem1

pointer ??




assalamualaikum



"ALHAMDULILLAH"
aku bersyukur dengan apa yang aku dapat pada semester(1) ini. hope lepas semester(2) taknak main-main dah, nak pointer tinggi dan tinggi macam bukit tinggi. hahar, 

terima kasih kepada kawan kelas aku. iaitu faizi a.k.a munyit kelas kami. agagaga !
aku dalam kereta tengah sedap tidur, tup tup si munyit nie calling aku, aku ingat kenapa lah die call aku tibe-tibe. aku dalah mamai. dan2 la aku jawab panggilan dia uh. "sorry fizi" call ?

munyit : zila, result da keluar !
naga : yerke ? ko nie bukan boleh percaya. semua dusta belake !
munyit : betol laa ! sumpah
naga : okey okey. aku percaya (kesiankan, siap sumpah2 bagai pulak)

hati aku mula gelisah, dalah baru sampai gombak, hahar ! kepala aku asyik fikir yang tak patut aku fizir jer. tapi aku sudah merasakan aku LULUS. amin, terima kasih tuhan yang maha esa.

TAHNIAAAAH UNTUK KELAS AKU.
SEMUA DAPAT POINTER YANG MEMUASKAN.
KITA JUMPA NEXT SEMESTER(2)