stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 05, 2010

teluk batik with sks1a/julai2010

kenangan with friend sks1a/julai2010. why julai2010 ? sebab kemasukan kami pada julai/2010 okeeee kawan-kawan sekelian. oleh kerana itu aku suke tulis (sks1a/julai2010) jadi sekarang korang tahu kan why and why ryte ? addddoooooiii. ini cerita semalam, tapi sebab tak sempat nak update oleh kerana penat plus plus sebok dengan wedding mycousin, so, balek dari sabak bernam terus tidurrrrrrr dengan nyeyak. tidak memikirkan pape pon. fuhhhhh !

picnic ini telah dirancang last minit pada hari isnin bersamaan 29nov2010 dan dikompemkan oleh ahli-ahli kelas kami pada hari rabu 1dis2010. alhamdulillah ramai yang hadir untuk picnic 1st kami ini. 1st picnic at teluk batik, perak.

cerita bila hari picnic sudah tibe, paling-paling geram la kot aku tengok keadaannye uh, janji melayu kan, pukul7:30am adalah pukul9:00am. argggh, itu lah anak-anak sks1a/julai2010. tenang aje laaaa. lagi-lagi lelaki kelas aku. arggggh, paling-paling sabar kot. tension ! da macam perempuan aje bersiap. aku nie pukul6:00am da bagun, siap-siapkan barang. aduhhhh. tapi its okeylaaa. aku enjoi jugak.

kenderaan kesana ada 4kereta, kereta (aku), (asri), (zira), & (pa daus). alhamdulillah perjalanan kesana selamat pergi dan pulang, if pun cuaca hujan. sampai teluk batik pada pukul 11:00am kemungkinanlah, not sureee. sampai sana still hujan, jadi kami terus breakfst sebentar di gerai teluk batik uh. sampai hujan rede sikit. jadi hero-hero kelas kami angkat lah barang-barang dari kereta. yang perempuan sudah cop tempat untuk berkhemah.

settle semuanya agak lambat lah, disebab seorang anak orang ini telah buat kerja picnic kami lambat, iaitu "asri" ade gambar die kat facebook aku. test usha ok ! budak itu mmng membuat picnic kami lambat, geram betolll. selepas settle pasang khemah and kemas barang-barang. terus terjun ke pantai. bessst, mule-mule da nak lemas, argggh shit gile ! sape punye kerja yang lemas kan aku nie. then. dalam setengah jam, terus membuat aktvti lain pulak. bot dan banana bot. aku menaiki banana bot. besssst, tapi lepas uh mmng nak lemas lah. argggh.


pengalaman.....................


agak menyeramkan pulak rase yer ! 1st naik banana bot uh. ahaksss, terima kasih yang telah menjaga cik zila apa bila di atas banana bot. grrrrr. terharuuuuu ! nak tengok gambar-gambar picnic kelas aku. boleh tengok difacebook aku ok.


No comments: