stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, January 21, 2011

aku sudah di semester (2)

assalamualaikum kawan-kawan semua. alhamdulilllah dan bersyukur sangat sebab dapat update blog pada hari ini. if pun aku dalam keletihan, tapi aku dapat juga menaip di blog aku untuk korang semua. hehe ! okeokey. hari ini aku nak cerita pasal hari dan keadaan aku selepas seminggu aku mejalani hari di kolej komuniti sabak bernam dan menjejakkan kaki di semester(2). ALHAMDULILLAH. 

dalam sinopsisnya, aku ingin cerita al-kisah aku di setiap hari dalam seminggu di kolej. dari segi pelajaran, style dan sifat aku sepanjang seminggu itu. sekiaaan. bismallah, aku telah memasuki kolej komuniti sabak bernam pada 17januari2011(isnin) yang boleh dikatakan, tarikh MASUK KOLEJ lol. ok ? terang ?  first masuk dengan niat, ingin belajar dan tidak mahu malas-malas lagi untuk this semester. STRONGGGG !! style aku takmoh copy copy nie, dan aku suka dengan cara simple aku if pun ramai orang yang iri hati dengan aku. aku tidak kesah. akan ku SEE and SEE sahaja. dari segi sifat, aku taknak hilangkan sifat bebelan ni. sebab aku suka dengan bebelan aku ini. hehe, sekiaaan.  dan untuk pengetahuan korang semua, 17januari2011 itu aku telah dilantik oleh rakan-rakan kelas aku untuk aku menjadi "PENOLONG KETUA KELAS FOR SEMESTER(2)" insyallah aku akan menjalankan tugas yang terbaik untuk member2 kelas aku. 

gambar diatas ini adalah hari PERTAMA aku ke kolej, 
berbaju kurung moden ungu, shawl hitam serta ribbon di atas kepala. [-isnin-]

gambar diatas ini adalah hari KEDUA aku di kolej,
barbaju kurung moden, shawl merah serta bunga tampal dikepala. [-selasa-]

gambar diatas ini adalah hari KETIGA aku di kolej,
berbaju kemeja hitam, seluar putih serta tudung bawang bunga-bunga. [-rabu-]

gambar diatas ini adalah hari KEEMPAT aku di kolej,
barbaju jubah hitam, shawl pink serta line pink di atas kepala. [-jumaat-]

No comments: