stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, January 31, 2011

hang out with anak buah tercinta @ 29januari






cerita sudah basi kot, lupa nak update ! tadi usha image phone, baru perasan ade amek gambar time hang out with anak-anak buah tercinta. adoooi. baru nak masuk 20tahun sudah lupa. biasala. manusia mesti ada lupa dan ingat, betul tak ?  tapi tak apalah, masih bulan satu kan kan ! jadi. bolehlah aku story kan kan. 

secara langsung sahaja la aku cerita ek, aku bagun awal sebab mak aku kejutkan, tapi yang pasti yer aku tak nangis lah ! haha, means aku tak berugutlah sebab bagun awal, kan jumaat malam aku baru sampai kapar, jadi penat lah kan, aku kan tak boleh penat. kang auto je mood aku jadi naga. hahaha. biasalah tuuu, mood aku nie plek sikit. penat tak boleh. kang aura-aura semua keluar. benda 2tahun lepas kang pun keluar gak. hahaha. whatever

aku tak meragam sebab aku cukup tidur, kul 9malam kot aku sudah tidur and bagun kul9pagi kot. kot lah ! tidak pasti lah. malas pikirlah. teruskan cerita ok. sebelum aku tertidur uh, aku sempat dengar mak aku cakap. esok mau ke masjid seri petaling. aku pun OKEY !

dan sudah sampai hari yer iaitu hari sabtu bersamaan 29januari2011. aku with family ke puchong dahulu sebab mengambil anak-anak buah seramai 3orang. hahar, dan teruskan perjalan ke masjid seri petaling. tapi tersesat ke kuala lumpur, jadi kiteorang round-roundlah satu kuala lumpur uh. dan akhir yer sampai juga di masjid seri petaling. aku kesana sebab adalah ! jeng jeng.

dan pergi makan di tesco shah alam, seterusnye berjalan-jalan di PLKS shah alam. dannnn, pulangkan anak-anak buah di puchong dan pulang ke pekan kapar dengan cuaca hujan. tamat ! cerita malas, haha

No comments: