stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, January 25, 2011

kami berenam 4ever ! insyallah




kami the geng ! haha, nama group ? hengak ada lagi yah ! yang pasti ini group SYARIKAT NAGAURA SDN BHD. walaweh, baru peringkat sijil sudah ade company kot. jangan main-main tahu ! hehe, if korang tak suka kan, lantaklah. janji kami tidak pernah pun bajet cun okey at kolej ! itu perlu anda and anda tahu ok. korang ade group juga ? letak lah kat blog korang. nie group aku ! kami masih berenam sejak semester(1) lagi. semua sehati sejiwa tahuuuu. nak kemana-mana akan lah berenam. jeles tak rasa-rasa korang bila korang ternampak kami berenam ?  no comment !

okok. yang nak aku ceritakan disini sebenar yer adalah ? jeng jeng ! hari ini aku nak sangat cerita pasal kawan-kawan aku kat blog cik zila nie, sesiapa ingin mengetahui tentang aku dan kawan-kawan aku. meyh sini dok dekat-dekat dengan lappy or pc korang nie. hadap skrin dengan tenang dan bace bismillah ok. haha, poyo tahap gaban lah ayat aku nie ! whateverlaaaa.

leader ! bukan aku dan tapi nya bukan aku dan bukan sekalinya pun aku ok. tapi aku suka jadi leader for group ini. tapi yang pastinya enam-enam ini LEADER for syarikat nagaura ok ! mari kenal aku dan kawan-kawan aku ini.

CIK ZILA
ini aku lah, owner blog ini ok. aku adalah manusia yang dicipta oleh tuhan yang esa, terima kasih beri aku hidup didunia ini dengan sempurna. dan untuk pengetahuan korang semua aku ini paling-paling keciklah dalam group nie. tapi strong ok dan cantik. haha. perasaaan weh aku nie ! tapi keyataan, agagaga . aku suka buat style plek-plek dalam group aku nie, sampai dieorg buat aku nie leader plak. rombongan cik zila. 

CIK ZIRA
ini anak idris okey ! dia nie badan je besar tapi umur masih muda kot. kira dia paling muda lah dalam group nie. sebab yang lain sudah tua, haha. die jer usia belasan. aku dan lagi 4orang tu semua sebaya. tapi dia nie, kelakar ! dia tak ngaku dia perempuan, mesti dia cakap dia teruna. peh ! ganas beb dia nie. tapi dia nie ade perasaan juga, kalau sudah jiwang, abislah wall facebook dia. haha, tapi kalau datang mood tak seimbang dia tu, abislah juga wall facebook dia. haha ! memang aku LIKE aje la. aagaggaa

CIK ANIM
ini adalah macek aku. macek ? omg ! hahar, betullah dia macek aku. macek sebaya, adoooi. mesti tak percaya kan ? biarlah tak caya. aku memag suka korang tak caya. okok ! macek aku nie seorang yang pendiam sebab anak buah dia nie suke bebel aje, itu sebab dia diam aje. hahaha, 

CIK FIZA
ini pulak anak hashim. nama ayah dia macam nama bapak abah aku. whatever ! okok. dia nie suke merempit pagi-pagi. agaga, taklah ! dia nie selalu menaiki motosikal walau apa-apa pun. dia akan menaiki motor yer, if pun jauh, rumah dekat sungai besar. memang jauhlah kan ? aku pun kalau kat tempat dia, memang motor aku naik uh aku tuntun. hahaha, sebab aku sudah penat ! haha, motif ? lalala. no comment. okok. dia nie pun pendiam jugalah, tapi kalau dia sudah bersuara, abis lah korang, runtuh bilik kuliah kolej aku uh. hahhaa

CIK ZATI
ini pulak anak malayanulilmi. nama ayah paling plek lah dalam kelas aku uh, semua fikir dia nie anak orang dari planet mana enta. haha, jangn marah yahhhhh. die anak orang melayu islam lah, apelah korang2 nie. bagi bucu kasut tumit aku nie kang, baru tahuuuu. ok zati, aku back-up ko dari belakang ko au. haha. dia nie suke pakai baju kebaya, if pun aku rasa dia sudah berisi sikit. haha, OPS ! sorry, tapi body dia cantik ok. tak ada simpan tayar pun kat badan dia. dan dia nie suke masak, dan suka sangat balut buku nota dia dengan pape sahaja balut hadiah lah. balut hadia dia yang aku nampak tadi, "happy birthday" haha. cool la ko zati ! dan tulisan dia sangat kemas sangat, suka dia buat assgmnt. 

CIK EDAYU
ini pulak anak jaafar, sama tempat tinggal dengan cik zati tadi. hostel pun sama. boleh dikatakan semua samalah. sebab diaorang kenal dari dalam perut lagi. hahahaha, okey yerr ! dia nie pulak suka buat muka plek. tapi aku suke cara dia. boleh faham kawan-kawan. dia nie budak pandai tahu, pointer paling tinggi bagi pompuanlah, semester(1) hope nanti kita boleh berjaya sama-sama ok. die nie berspek macam aku. senang crte rabunn lah. haha, die nie suka sangat dengar cerita orang. sebab tu dia tak pekak. hahaha


okey you all, rasanya sampai sini sahaja cerita aku dan geng aku ini ok. hope hubungan persahabatan ini tidak putus dimana-mana ye, sayang zira | anim | fiza | zati & edayu. *HUG*


p/s: menunggu masa untuk photoshot with member-member sekelas sks2A only.

2 comments:

cik lemon said...

kenalpasti kesalahan ayat ! hahaha

anyway , so sweet !!

Azila Aini said...

biasela. da tua kan ! mesti lah ada salah ayat, lagi2 buat cerita panjang2. bukan kite tahu ade salahkan, huhuhuhu

oke.thnx !