stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 29, 2011

kemalangan ngeri, tidak sempat naik pelamin





assalamualaikum, ini adalah keratan surat khabar yang aku bace semalam petang. iaitu di "SINARHARIAN" jumaat bersaman 28 januari 2011. untuk pengetahuan korang semua, kenapa tiba-tiba aku nak cerita pasal benda nie kan ? disebabkan kejadian ini terjadi memang aku dapat panggilan dari tunang kepada arwah abang iwan ini. tunang kepada arwah abang iwan ini adalah menanger aku time aku keje watson's kapar dulu. dan die duduk rumah sewa berdekatan dekat rumah tinggal aku di pekan kapar. 

oleh kerana keluarga aku dengan mananger aku ini sudah macam satu keluarga, aku pun sudah buat die macam kakak angkat aku. finee ! daan, aku dapat panggilan dari kakak angkat aku pada malam selase iaitu pada pukul 11:46pm. aku pun masih belum tidur masa itu. dan aku terus terkejut dengar berita itu. lagipun aku masih kat rumah sewa aku kat sabak bernam. jadi aku tak dapat nak menolongnya. dan terus aku hubungi mak aku. untuk membantu kakak angkat aku itu.

aku pun lega sebab abah aku telah menghantar kakak angkat aku ke hospital tengku ampuan rahimah klang.dan ditemani oleh zulaiha, kawan sekerja aku diwatsons dulu.  dan aku just boleh ucapkan takziah kepada kakak angkat aku itu. mungkin dia bukan jodoh akak, dan tuhan sayangkan dia. kak sue kena bawak bertenang ok. kami sentiasa ade dengan kak sue. loveyou! !

No comments: