stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 08, 2011

klang parade sahaja




BILA AKU RASA AKU GOOD-GOOD HARI INI KELUAR !

kenapa agak ye ek tibe-tibe aku kata aku good-good ? sebab hari ini aku merasalan penat dan malas sangat-sangat, mungkin sebab aku bagun awal sangat kot. then bagun-bagun terus kemas-kemas barang and basuh kereta, pehh ! baru aku rasa aku good-good. 

tak apa kalau diri sendiri yang cakap, kalau orang belakang-belakang cakap. da lama aku FREE GIFT tahuuu ? mahu kah anda mengutuk belakang saya ? cakap sekarang !

wah, wah. papepun hari ini hang out with mysister-sister only ! jalan-jalan kasi perut keyang dahulu. seharusye perut kami bertiga mesti penuh bila keluar makan, HARUS !!! sampai ke sana terus makan di food cost klang parade. blah blah blah

perut sudah keyang, terus jalan-jalan. ingat mahu main bowling tetapi apakan dayeee. FULL ! jadi ? tak jadi lah kami main bowling. adoooi. tapi aku tak diam kaki ok. gie shopping sikit and usha kasut, paling aku suka, abiskan duet. eeeh, cik siti oit,, kata nak jimat ! hehehe. nanti-nanti laa. nafsu nak kuarkan duet nie asyik datang aje. lalalalal ~ 

dapat lah aku beli 3ribbon and 1skaf ^_^ comell.  itu sahaja cerita saya hari ini. sebentar lagi mahu pergi majlis perkhawinan orang cina taman aku nie. dijemput untuk memeriahkan lagi. waiting.....

No comments: