stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, January 27, 2011

nagaura sdn bhd [blackday]





pada tarikh semalam, iaitu 26januari2011 bersamaan hari rabu ye, cerita yang patut aku update petang semalam. tapi disebabkan aku tak berapa nak sihat. jadi aku terus tidur selepas pulang dari kelas. tidur pun tidak lah lama dan nyenyak mana pun. kejap-kejap tepon aku berbunyi. "ring ring" tapi semua panggilan adalah dari mak aku, pakwe aku, dan kawan-kawan aku. fine laaa. ! aku jawab pun macam dalam mimpi aje la. hehehe

okeoke ! hari ini gambar kami sekali lagi di blogspot aku ini. ok rakan-rakan. kali ini gambar kami berenam. tiadak pisah-pisah sebab sudah berjanji mahu berblack bersama-sama. nice tahuu  ! tapi aku sahaja tak pakai juket kolej. sebab utama aku tak suke pakai jaket ialah JAKET KOLEJ AKU SANGAT-SANGAT BESAR TAHUUUU ! tu yang aku sarung apa-apa jaket janji hitam kan kan ? hehe !

papepun sweet friend's <3 loveyou 


p/s: pilihan raya kolej komuniti sabak bernam, kepada calon-calon tahniah sebab terpilih untuk calon-calon JPP sesi jan/2011.

No comments: