stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 01, 2011

nagoya + teh tarik

hello hello hyeeeee. assalamualaikum rakyat malaysia. hari nie 1/1/2011 kan kan ? waaah ! begitu cantik tarikh hari ini, siapa yang nikah hari ini, peeeh ! memang bahagia lah. hahaha, insyalllah. *amin* papepun harinie aku ada aktiviti sedikit yang tidak dirancang sedikit pun, nak tahu apa yang aku buat pada tahun baru nie ? okokok ! 

bagun pagi dengan tak cukup tidur sebab ? entlah ! ingatkan aku sahaja yang tak boleh tidur malam tadi, rupe-rupenya satu keluarga aku tak boleh tidur dengan lene. samalah dengan aku, semalam aku edit blog aje, tak rase ngantok pun, selalu yer aku akan rasa ngntok atau pun mamai sorang-sorang dalam bilik bile adap leptop nie. tap semalam memang tak rasa pape ! tu pun tidur dengan paksaan diri aku, haha, ! kejam kan diri aku nie ! 

selepas beberapa jam kemudian aku buat aktiviti tolong tengok bonda aku masak laksa, dan aku yang tidak sempat sarapan pagi, teruslah ke makan tengah hari. wow. hebat tak ? hehe, benda biasalah tuuu, relax buat peace !! selepas ituuuuuu, text dan text serta cichubby mesti ada di tangan aku. huhu, HARUS uh, ahaks. selepas keyang makan uh, duduk depan tv kejap. tengok cerita "PAPADOM" at chinner104 kemungkinan. haha, tak pasti lol. aku main tengok ajeee. abis yer cerita papadom uh, aku terus pergi rumah depan, tengok scandle, dan kemas-kemas scandle, kan lagi seminggu nak balek sabak bernam dah, sooooooo ! kemaslah ape yang patut, 1jam lebih juga aku kemas.

selesai kemas scandle, terus teman bonda pergi beli makanan ikan ! beli di kapar sahaja, dan dalam perjalanan pulang, bonda say "jom gie nagoya". aku pun. "OKEY !!" hehe. sudah sampai rumah online kejap dan siap-siap untuk pergi alam sentral, beli kain untuk raya. haha, raya ? dot dot !  pada pukul 5:00pm terus gerak ke alam sentral shah alam, dengan keadaan hujan lebat. RAHMAT kot. chilll. dan sampai yer aku disana, meet darling aku kejap, sebab beliau ada di alam sentral with friends. kejap jee. 

dan pulang dari alam sentral terus makan di TEH TARIK, tesco setia alam. manu kami 1family, (ROTI CANAI SARDIN) 4set. itu sahaja cerita aku pada 1/1/2011.






No comments: