stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 08, 2011

packing barang-barang

sudah sampai waktu yer aku mengemas barang-barang untuk pulang ke sabak bernam, untuk melanjutkan pelajaran di kolej komuniti sabak bernam yang akan mendaftarkan diri pada 11januari2011. alhamdulillah aku sudah berjaya pada semester(1) dan akan menaiki semeste(2) pulak. papepun aku bersyukur kerana aku telah pulihkan semangat aku untuk belajar. insyallah semester(2) buat yang terbaik. ingin berjaya suatu hari nanti. *amin*


apa yang anda nampak pada gambar ini. inilah barang-barang yang aku akan bawak ke rumah sewa ku, pada hari esok. iaitu AHAD, 9januari2011. harinie kemas itu segala-galanya, dan akan drive pulang ke sabak bernam bersama mycar a.k.a scandle. separuh lagi barang belum siap di pack akibat benda-banda yang belum dipack sedang diguna. malam nanti siap lah kesemuanyaa, dan akan ku sumbat ke dalam mycar..

yang wajib aku bawak kesana, baju kurung dan jaket kolej komuniti. dan blah-blah. serta kemaja (2)pasang sahaja. dan aku akan menjage msk for junior-junior sesi januari/2011.

5pasang baju berkurung/kebaya/jubah

jaket kolej komuniti sabak bernam

p/s: bersiap-siap untuk ke puchong untuk ketemu 3princess kami sekeluarga. a.k.a anak-anak buah dan kakak ipar. waiting kami myprincess, mak ngah+mak uda and mak su akan datang sebentar lagi. loveyou all.

4 comments:

-iEkA DaRLink- said...

huaahh! gudluck sis! :)

Azila Aini said...

hehe. thnx dear :)

noraim said...

good luck for your new semester :)

Azila Aini said...

thnx :) hehee